fremovervendt bilsete?

Melek :)

Glad i forumet
skal kjøpe et sete til snuppa for å ha i mormors bil,der er det ikke plass til bakovervendt sete,hva skal jeg kjøpe??

11 mnd og sitter framovervendt? 

Et svar på spørsmålet hennes eller forslag hadde vel vært mer konstruktivt?

Til hi har jeg ikke noe å komme med, desverre, er ikke så bevandret i bilstol-verdenen.

Du kan i hvertfall forvente en shitstorm av en tråd.

Håper du klarer å finne et bakovervendt som passer. Har dere prøvd å ta med bilen i butkken og prøve forskjellige seter?

Kan jeg spørre hva hun kjører? Venninna mi har en 3-dør Polo og jenta hennes satt bakovervendt til hun var 4 

Har du prøvd å dra til en forretning som har masse bilstoler? De kan ofte hjelpe deg ganske mye :) De gjorde det med meg, og jeg har en liten bil. Jeg fikk prøve setene i bilen for å se om de passa.

Men jeg hadde ikke latt barnet mitt sitte i den bilen dersom det ikke var plass til et bakovervendt sete i den.. Da hadde jeg funnet andre løsninger, og heller sagt at det var uaktuelt at barnet mitt satt i den bilen.

Har dessverre ikke helt anelse på de fremovervendte.

Men lurer jo litt på hva bil hu har? :) Jeg kjører selv en liten golf og har plass til besafe bakovervendt. Og det er vel det største som er på markedet (?)

Det finnes bakovervendte seter som passer i en Nissan Micra og i Ford Ka. Tror bare du og/eller moren din har litt vondt i viljen her.. 
Det er bare å ta med bilen, prøve ulike seter og se hva som passer best. Ellers får dere prøve å finne andre løsninger, sånn som å bytte bil når hun skal være på besøk. 

Aner ikke om noe forovervendt, men hva med å prøve Britax Two Way Elite, og monter bakovervendt. 

Det er et kombisete og KAN monteres fremover, men det er ikke anbefalt ettersom det er et kombisete.. 

Men å sette en liten baby forovervendt er litt drøyt..

Hva med bakovervendt i forsetet?? :)

Jeg er enig med resten.. Det må da finnes et sete som har plass bakover? 10 mnd. er alt for lite å sitte fremovervendt. 

man får find store barn inn i bakovervendte stoler i små biler som huyndai i20 eller fort fiesta. Har du prøvd det som finnes av setere i din mors bil?

Jeg fikk plass til et besafe-sete bakovervendt i en ford Ka... så det er igrunn ingenting som heter "er ikke plass..."

Sårry mac, men babyer har ingenting i forovervendte stoler å gjøre.. det er fakta.

Her kjører svigermor med et Besafe Izi Kombi X3 (som er svært) i en liten Toyata Yaris.

Alt er mulig uten skylapper.

ok,takk for svar,hvilket  bakovervendt sete tar minst plass da?? å bytte bil er ikke aktuelt,hun skal hente i bhg av og til...

Back
Topp