Fremmedfrykt

Preggogirl

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Lillevenn har begynt å bli skeptisk til fremmede/kjente, og det selvsagt når vi endelig er i Nord-Norge for å besøke hans besteforeldre :P Livredd farmoras samboer og beste (bestefaren hans). Lar seg ikke trøste noe godt til pappaen sin, men hos meg.. Blir spennende å se hvordan helga blir da vi blant annet bor hos en av de han er mest skeptisk til :P

Hvordan er det hos dere? Noen som hr begynt å bli litt mer skeptisk, og evt til hvem? :)

Samme her, men får han litt tid i mammas armer når det er skummelt, og kanskje litt bekreftelse på at det ikke er farlig så tar det ikke lange stunda før min lille er "varm i trøya" :)

Mine er blitt redde! Her om dagen hylte O da han såg min søster. J hylte av damen på barselgruppa. Helt vanlig heldigvis. Jeg syns det er viktig å beskytte mot sterke plutselige inntrykk av fremmede for å minske effekten og redselen. Heldigvis går det seg til :)

Det har begynt å bli litt grining når "fremmede" holder henne nå ja. Særlig hvis hun er trøtt. Har prøvd å la henne bli trygg først ved å hilse på i mitt fang leenge først. Men mamma er visst best, uansett.
Spent på hvordan neste helg blir, når besteforeldrene kommer opp til navnefest. Hun har ikke sett noen av de på en måned, og noen av de er litt voldsomme.

Mi er også skeptisk, men merker det mest om hun er trøtt når det kommer nye folk, da kan ho hylgrine bare de så mye som ser på ho,men blir bedre med litt mamma eller pappakos. Og er ikke like skeptisk etter ho har fått sove litt:) Jeg har nevnt det før for samboeren min at jeg trodde hun begynte å bli skeptisk, og både han og svigermor mente at nei det var aalt for tidlig, (ho er 4mnd den 29.aug), så var godt at endelig samboer var tilstede i går når det skjedde så han fikk se det han også:)

Mine foreldre bor langt unna, og skal ikke se dem på et par mnd, så gruer meg litt til vi skal ned der i høst, de syns allerede det er trist at vi bor så langt unna, og gjør ikke akkurat saken bedre om de ikke kan kose med lille når vi er der.. Men vi får ta tiden til hjelp, bruke god tid på å bli kjent:)

Lillebror er redd for menn med skjegg. Upraktisk når bestefaren har skjegg. :P

Han er også redd for damer med mørkt hår.

Snodig type! :P

Storesøster ble ikke redd folk før hun begynte i bhg. Og DET var upraktisk. Hun hylte hver gang en forelder kom for å hente ungen sin. :P Bedre at de er redd tidligere ;)

Back
Topp