Fremmedfrykt?!

Mona32

Flørter med forumet
Flere som erfarer at babyen har blitt redd/skeptisk til fremmede?! Tulla vår blir hysterisk hvis hun blir holdt av fremmede, vært slik de siste dagene.. Og hun er bare 8 uker! Synes det er vel tidlig..!
 
Vi har vært 5 dager i nordnorge. 5 dager med nye mennesker nesten hver dag. Tror hun er kurert for en peripde.
 
Merker at han har begynt å vurdere folk, men heldigvis ikke slik at han er redd dem. De begynner nok å bli litt mer vàre på slikt ;)
 
Nei, men han studerer dem nøye. Storesøster var litt skeptisk til folk med briller da hun var på samme alder.
 
Ingen fremmedfrykt her, men hun liker at hun vet hvor hun har meg. Om andre holder henne ser hun ser godt rundt og lyser opp i et stort glis når hun ser meg :)
 
Har ikke vært noe fremmedfrykt før, men idag begynte han plutselig å sutre og hylgråte hver gang han så bestefaren sin. Han ble skremt.Aldri skjedd før og han kommer på besøk ofte. Men til slutt begynte han å smile og akseptere ham igjen
 
Men altså fremmede:p fremmede for henne ikke for deg vel? Hehe .. Foreløbig ikke sånn, men til tider veldig mamma/pappadalt og ingen andre er gode nok, mens andre ganger Storkoser hu seg hos andre :p
 
Men altså fremmede:p fremmede for henne ikke for deg vel? Hehe .. Foreløbig ikke sånn, men til tider veldig mamma/pappadalt og ingen andre er gode nok, mens andre ganger Storkoser hu seg hos andre :p
Hihi, fremmede for henne, ja! Bestemor og søsken og sånt går det greit med, men når det er ansikter hun ikke kjenner, blir det rabalder hvis de skal holde henne. Hjelper ikke engang at jeg sitter rett ved og snakker til henne!
 
Hihi, fremmede for henne, ja! Bestemor og søsken og sånt går det greit med, men når det er ansikter hun ikke kjenner, blir det rabalder hvis de skal holde henne. Hjelper ikke engang at jeg sitter rett ved og snakker til henne!
Hihi ja for tenker at man lar jo ikke fremmede holde :p
 
Hihi ja for tenker at man lar jo ikke fremmede holde :p[
Nei, bortsett fra når det er helt nødvendig. Har måttet overlate henne til f.eks sikkerhetsvakter i sikkerhetskontrollen på flyplasser for å få på meg jakken igjen når jeg har reist alene med henne med fly. Men det er jo ikke akkurat hverdagskost!
 
Nei, bortsett fra når det er helt nødvendig. Har måttet overlate henne til f.eks sikkerhetsvakter i sikkerhetskontrollen på flyplasser for å få på meg jakken igjen når jeg har reist alene med henne med fly. Men det er jo ikke akkurat hverdagskost!
Nei, men det blir noe annet igjen :) føler ikke det blir heelt det samme :)
 
Ikke i det hele tatt, hun er så nysgjerrig på andre mennesker, men er ikke noe kosete så bryr seg ikke om å bli holdt hverken av dem eller oss
 
Back
Topp