Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, fremmede for henne, ja! Bestemor og søsken og sånt går det greit med, men når det er ansikter hun ikke kjenner, blir det rabalder hvis de skal holde henne. Hjelper ikke engang at jeg sitter rett ved og snakker til henne!Men altså fremmede fremmede for henne ikke for deg vel? Hehe .. Foreløbig ikke sånn, men til tider veldig mamma/pappadalt og ingen andre er gode nok, mens andre ganger Storkoser hu seg hos andre
Hihi ja for tenker at man lar jo ikke fremmede holdeHihi, fremmede for henne, ja! Bestemor og søsken og sånt går det greit med, men når det er ansikter hun ikke kjenner, blir det rabalder hvis de skal holde henne. Hjelper ikke engang at jeg sitter rett ved og snakker til henne!
Nei, bortsett fra når det er helt nødvendig. Har måttet overlate henne til f.eks sikkerhetsvakter i sikkerhetskontrollen på flyplasser for å få på meg jakken igjen når jeg har reist alene med henne med fly. Men det er jo ikke akkurat hverdagskost!Hihi ja for tenker at man lar jo ikke fremmede holde [
Nei, men det blir noe annet igjen føler ikke det blir heelt det sammeNei, bortsett fra når det er helt nødvendig. Har måttet overlate henne til f.eks sikkerhetsvakter i sikkerhetskontrollen på flyplasser for å få på meg jakken igjen når jeg har reist alene med henne med fly. Men det er jo ikke akkurat hverdagskost!