Fremkalling av digital bilder?

Puz82

Elsker forumet
Noen som har positive eller negativ erfaring og dele med meg. Skal sende inn en bestilling nå og er så lenge siden jeg gjorde d sist så er litt grønn..
Tenker både kvalitet og pris..
fikk akkurat en mail om at di har tilbud på elkjøp

Er litt dårlig på og fremkalle bilder selv jeg...
Men jeg har brukt Japan Photo endel, og er fornøyd med de!

Ellers mener jeg og huske at Elkjøp var best eller en av de beste på dinside's test av fremkalling...? Både på pris og kvalitet.
[8D]

Formen bra, Puuuuz?

ORIGINAL: Rosica

Ellers mener jeg og huske at Elkjøp var best eller en av de beste på dinside's test av fremkalling...? Både på pris og kvalitet.
[8D]

Formen bra, Puuuuz?

Tenkte på JP, men ser at di ligger dyrest. Så tenkte å finne meg ett knakende godt tilbud[:D][:D]
Har tenkt på elkjøp men har hørt litt forskjellig. Har bestilt ei sånn fotobok der en gang og den var veldig varierende på kvaliteten, men d blir vel nå anna med selve bildene.

Formen er........................ litt opp og ned kanskje. Har nu i allefall sove ganske greit i natt, men e klar for å fød nu ja enn du? bekkenet mitt har bynt å hangle litt igjen nu.

JP er dyrest, så hadde holdt meg unna de, ikke er kvaliteten særlig bra heller [&:]
Jeg har brukt ifolor? trur den heter det, og bildene der blir bra og prisen er heller ikke så gale [;)]

ORIGINAL: Puz82

ORIGINAL: Rosica

[8D]

Formen bra, Puuuuz?

Tenkte på JP, men ser at di ligger dyrest. Så tenkte å finne meg ett knakende godt tilbud[:D][:D]
Har tenkt på elkjøp men har hørt litt forskjellig. Har bestilt ei sånn fotobok der en gang og den var veldig varierende på kvaliteten, men d blir vel nå anna med selve bildene.

Formen er........................ litt opp og ned kanskje. Har nu i allefall sove ganske greit i natt, men e klar for å fød nu ja enn du? bekkenet mitt har bynt å hangle litt igjen nu.

Trudd æ sku fød i går æ! Hadd masse kynnera på kvelden...[&:]
Meeeen, kom nok av my stress og farting rundt om kring i går...
Formen i dag e ikke bra; bekkenet mitt har ikke godt av hælg!
Så blir nok og vagge mæ avgårde te jobb i mårra...[:'(]

Spent på når frøkna di kjæm!
Og om hu kjæm før Chicita/Lisa si/sin.... [;)]

Puz føde først ja...

Æ tenkt å fød herre uka, men lure på om babyen vil vent ei uke eller to te først....
Men JM sa den va stor no, stør enn Kristine va, så da syns æ den ska komma!

Ifolor eller nå sånt e det svigers bruke og - dæm e kjæmpefornøyd - billig, bra og raskt trur æ!
Dæm har kjøpt fotobok en gang der og som va fin og. Men dæm framkalle bilda i eininga, og dæm e fin. (Sjøl om svigerdatra e tjukk og lite søt på de flæste bildan for tia..)

- fødeklar Chicita -

Back
Topp