Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Puz82
ORIGINAL: BabyINovember10
Jeg bestiller bestandi på extrafilm.no aldri hatt noe å si på dem [:)][:)]
var ikke så dum den da. Var ganske rimelige også
Nei de sender også ofte ut tilbud på ting :) jeg bestilte nettopp derifra og da hadde jeg 50 kr gratis, men gu det er vanskelig å finne så masse bilder å fremkalle på en gang!! jeg har kopp også der i fra med bilde av ungene, å den fikk jeg også billig [:)][:)]
Nei de sender også ofte ut tilbud på ting :) jeg bestilte nettopp derifra og da hadde jeg 50 kr gratis, men gu det er vanskelig å finne så masse bilder å fremkalle på en gang!! jeg har kopp også der i fra med bilde av ungene, å den fikk jeg også billig [:)][:)]
det skal jeg skrive under på ja. har endelig rota meg til at jeg skal bynne på ett album med litjas første år.. foreløpig har jeg bare kommet til januar og hun er født i slutten av november... Så tenke å ta noen mnd til å sende inn. Så har jeg iallefall noe å starte med[:)][8D][8D]
ORIGINAL: Frk.Careface
tror egentlig de fleste plasser har gode bilder men det varierer jo litt prismessig vil jeg tro..men tilbud på elkjøp høres jo ikke dumt ut:)