Fremkalling av digital bilder?

Puz82

Elsker forumet
Noen som har positive eller negativ erfaring og dele med meg. Skal sende inn en bestilling nå og er så lenge siden jeg gjorde d sist så er litt grønn..
Tenker både kvalitet og pris..
fikk akkurat en mail om at di har tilbud på elkjøp

tror egentlig de fleste plasser har gode bilder men det varierer jo litt prismessig vil jeg tro..men tilbud på elkjøp høres jo ikke dumt ut:)

ORIGINAL: BabyINovember10

Jeg bestiller bestandi på extrafilm.no aldri hatt noe å si på dem [:)][:)]

var ikke så dum den da. Var ganske rimelige også

ORIGINAL: Puz82

Nei de sender også ofte ut tilbud på ting :) jeg bestilte nettopp derifra og da hadde jeg 50 kr gratis, men gu det er vanskelig å finne så masse bilder å fremkalle på en gang!! jeg har kopp også der i fra med bilde av ungene, å den fikk jeg også billig [:)][:)]

Nei de sender også ofte ut tilbud på ting :) jeg bestilte nettopp derifra og da hadde jeg 50 kr gratis, men gu det er vanskelig å finne så masse bilder å fremkalle på en gang!! jeg har kopp også der i fra med bilde av ungene, å den fikk jeg også billig [:)][:)]

det skal jeg skrive under på ja. har endelig rota meg til at jeg skal bynne på ett album med litjas første år.. foreløpig har jeg bare kommet til januar og hun er født i slutten av november... Så tenke å ta noen mnd til å sende inn. Så har jeg iallefall noe å starte med[:)][8D][8D]

det skal jeg skrive under på ja. har endelig rota meg til at jeg skal bynne på ett album med litjas første år.. foreløpig har jeg bare kommet til januar og hun er født i slutten av november... Så tenke å ta noen mnd til å sende inn. Så har jeg iallefall noe å starte med[:)][8D][8D]

Skulle vel egentlig begynt å lage til mine 2 også... vanskelig å få tid til alt [8D][8D] Men man får vel en del kveldstid i løpet av det året som kommer...

Jeg fremkaller på nfoto.no.. ganske fornøyd med de! [:D]

ORIGINAL: Frk.Careface

tror egentlig de fleste plasser har gode bilder men det varierer jo litt prismessig vil jeg tro..men tilbud på elkjøp høres jo ikke dumt ut:)

signerer den, har fremkalt på flere steder, elkjøp har jeg vært uheldig med engang, men fikk da nye bilder gratis av de som forrøvrig var helt fine..
ellers er det endel tester der ute på digital fremkalling hvis du googler[:)]

Best i kvalitet og pris: Japan Photo
Dårligst i kvalitet og egentlig pris også: Foto Knudsen

Men har hørt litt forskjellig etter hvor folk bor, så er sikkert litt variasjon fra sted til sted. Her på Foto Knudsen så trykker de bildene i butikken, og de er rett og slett stygge, og helt feil i forhold til virkeligheten. Første gangen vi bestilte baby bilder av E var fra Foto Knudsen og han har bruke øyne på alle bildene. Noe som han overhode ikke har, han har knall blå. Så det var super-nedsig.
De fra Japan Photo derimot, er billige, kommer fort og kjempefine!!!![:)] De kommer fra Tyskland til butikkene, så tror alle som bestiller fra JP får fra samme leverandør.

Her er en test som viser at Elkjøp er best, om du bestiller mer enn 50 bilder. Og Japan Photo kommer hakk i hæl.

http://www.dinside.no/300100/best-i-test

Oi, den var fra 2007 [8D] Skal se om jeg finner en nyere..

Back
Topp