fremkalling av bilder

lille iskaffe

Forumet er livet
hvor gjør dere det+ jeg har overført bildene på 2 forskjelloge steder nå og hver gang overføringen er ferdig så kommer det "feil på siden" eller andre feil som har oppstått[:@]også er alt borte[:@]

Jeg lager en egen mappe om ting som skal fremkalles. Sist tok jeg dem med meg til fotobutikken men neste gang tenkte jeg å sende dem over nette.

Foresten så er japan foto de billigste som jeg har finni på nette, aner ikke hvordan servicen er [;)]

Jeg har sendt over bilde på fotoknudsen får å lage innbydelser. Det fyngerte fint. Men det var ett bilde bare.

ORIGINAL: Trine81

Jeg lager en egen mappe om ting som skal fremkalles. Sist tok jeg dem med meg til fotobutikken men neste gang tenkte jeg å sende dem over nette.

Foresten så er japan foto de billigste som jeg har finni på nette, aner ikke hvordan servicen er [;)]

Jeg har sendt over bilde på fotoknudsen får å lage innbydelser. Det fyngerte fint. Men det var ett bilde bare.

????? På N-foto er de nok billigere ja![;)]

Japanfoto 0,79 kr per bilde-
N-foto 0,64 kr! [:)]

Jeg lastet opp på fotoknudsen, tok "bare" 27 timer da men[&:] var jo 1600 bilder

FotoKnutsen er til å anbefale! Bra bilder og RASK levering[;)]...Sendte (overførte fra pc) 150 bilder på onsdag ettermiddag, og fikk dem i på fredag...
Sendte over bilde til å lage takkekort på søndag...hellidag på mandag, men fikk bildene på onsdag[:D]!

Back
Topp