fremkalling av bilder

tjukka_igjen

Glad i forumet
Hvor fremkaller dere bilder? Hvor er det billigst? Ville fremkalle 20 stk 13x18 cm, men elite skulle ha 30 kr stk.

Hvor fremkaller dere bilder? Hvor er det billigst? Ville fremkalle 20 stk 13x18 cm, men elite skulle ha 30 kr stk.
Oi, det var veldig dyrt. Enten Nfoto eller japanfoto bestiller jeg fra. Men finnes nok billigere enn dette også tenker jeg

Allfoto er og billig :)
Huff,skulle vært mye flinkere til å fremkalle bilder igrunn...

Har alltid brukt Nfoto...der er det billig.. :)
Men kvaliteten hos FotoKnudsen er mye bedre, så jeg har igrunn begynt å bruke dem mer..

Vi bestilte fra nfoto.no til jul, julekort, noen bilder til å ramme inn og mobildeksel, kjempefornøyd og fin pris :)

Når jeg har bestilt har det blitt nfoto eller fotoknudsen. Men nå er det år og dag siden sist. Etter vi fikk digitalkamera blir de som regel bare overført til pcen og ikke noe mer.. Litt synd egentlig, for mye kjekkere å se i album ;)

Har ikke ett eneste album jeg :P Men har lenge tenkt at jeg skulle lage en fotobok for hvert år.. men blir det gjort da? :P
Hihi, fortsatt ikke laget album siden eldste ble født. Dette er til noen rammer på veggen

Er jeg den eneste som bare skriver det ut selv??

Jeg sverger til euro foto!
Altfor mye bilder til å kunne skrive ut selv :p

Jeg skriver ut bildene mine selv jeg :)
Jeg scrappet en stund så jeg har album av størstemann sin babytid...
Blir litt verre med minstemann ;)

framkaller alle bilder på fotoknutsen, fornøyd med både kvalitet og service, har en haug med bilder je må sette inn nå, så tror je må prioritere det ei uke gubben er borte.....

Litt over alt men som oftest hos fotoknutsen

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp