fremkalling av bilder

Frøbel

Glad i forumet
hvilket fotobutikk har dere benyttet, og hvem er fornøyd/ikke fornøyd?

Skal bestille ca 1500 bilder! Fra guttens første 1,5 år [:D]

elkjøp

ble anbefalt shutterfly.com av mannen til ei her inne som er fotograf. og jeg er strålende fornøyd med resultatene på bilder.. selv på dårlige mobil bilder[:D]

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

ble anbefalt shutterfly.com av mannen til ei her inne som er fotograf. og jeg er strålende fornøyd med resultatene på bilder.. selv på dårlige mobil bilder[:D]

er det ca samme pris som de andre? Må sette meg ned og sammenligne litt [;)]

fotoknudsen.no har tilbud innimellom til 0,39 kr per bilde. Kjempefornøyd med de. Bestilte nesten 900 bilder og betalte 300 kr + porto.

ORIGINAL: Tanntrollet09

fotoknudsen.no har tilbud innimellom til 0,39 kr per bilde. Kjempefornøyd med de. Bestilte nesten 900 bilder og betalte 300 kr + porto.

har benyttet meg av andre tjenester der, og vært fornøyd, så bildene er sikkert også bra. Knallbillig iallfall! [:)]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Tanntrollet09

bestilte 800 nettopp på samme tilbudet
kjempe fine bilder [:D]

flåtters! Da tenker jeg at jeg går for det. Ahh, blir endel bilder å sette inn i album!! Må benytte tiden mens jeg er hjemme uten jobb - og når jeg skal ut i permisjon igjen om noen mnd [:D]

ORIGINAL: Julie med spire

Bruker fotoknudsen.no :-)
Nå er det tilbud, 0.39 øre pr bilde:-)

jeeei [:D] skal sette meg ned med det i morgen den dag!!

Back
Topp