Fremkaller oppkast....

Guttemammax2

Glad i forumet
Noen ting som gjør at du virkelig må kaste opp?

Sambo hadde ikke rengjort vasken skikkelig etter barbering. Alt håret i vasken, der var helt forferdelig. Brekningene kom med en gang eg så det....
Ellers er det enkelte sterke lukter som lager brekninger, men ikke i nærheten så gale...

Matlaging må mannen ta seg av , blir dårlig av lukta . Og holder meg unna alle vaske midler og sånt .

Fetaost!! Jeg er veldig glad i det, men endte opp med å spy opp salaten min i helga.. Og i går kjøpte jeg meg salat på butikken, og lesset på med fetaost, slik jeg er vandt med.. Når jeg skulle spise den og tok en bit kjente jeg at det kunne jeg bare glemme, så hele salaten gikk i søpla :(

Tannkrem og matlukt.

Må jeg snyte meg, hoster eller nyser ender det alltid opp med oppkast. Ellers er det litt sånn hips om happ

Kaster ikke opp og håper at jeg slipper unna det, men klir veldig når jeg er tørst, føles som halsen snurper seg litt igjen, og pusser tennene :) harker og får brekninger av dette. Er veldig ubehagelig og veldig redd for at det skal skje når jeg er ute blandt folk :(

Back
Topp