Fremkalle bilder i 15x15 cm

Mitchi

Elsker forumet
Hei, er det noen som vet hvor man kan få fremkalt bilder i str. 15x15 cm? Jeg har laget takkekort i photoscape, og det vil jo ikke bli like fint hvis jeg fremkaller det i vanlig bildestr.

ORIGINAL: xMitchix

Hei, er det noen som vet hvor man kan få fremkalt bilder i str. 15x15 cm? Jeg har laget takkekort i photoscape, og det vil jo ikke bli like fint hvis jeg fremkaller det i vanlig bildestr.

Kan ikkje svara deg, men henge meg på denna tråden her, for d lura eg på og[;)]

ORIGINAL: kathrinek

japp! eg framkalte takkekort på dn måten..i sånn foto butikk..du tar osså legge bilde på ei MINNEBRIKKA, så tar du dn me dg t fotobutikken..så seje du at du HAR lakt et takkekort HIMA, om di kan få d ut så takkekort..d blir litt mær FIRKANTA størrelse enn dej avlonge !

Men, probleme her e at dei ha nettopp lagt ne fotobutikken her, og virka ikkje som om nokon ha tenkt å starta han oppatt[&:] (Prøvde ta ut sjølv heima, men d vart heilt brunraudt istaden for fargar eller svart kvitt[:'(])

Du kan gå til et trykkeri å få de printet ut der, jeg pleier å gjøre det når jeg lager takkekort o.l. pleier å være billigere enn på fotobutikk også. Og de får til å justere farge og str for deg, men mulig du må ta de 14*14 istedet for å få det til å gå opp på papiret om du skjønner ;) billige konvolutter har de også i tilpasset str. [:)] 

Jeg har brukt www.nfoto.no mange ganger til å bestille kort i 15x15[:)] De er fryktelig raske, du har varene 2 dager etter du bestiller.

Back
Topp