Fremheve isteden for å skjule..

Jannemor <3

Flørter med forumet
NÅR begynner dere å fremheve magen..med noe trangt, eller et belte o.l i steden for å skjule den under "telt";)?

Jeg er 12 uker til uka og begynner allerede å bli lei av å skjule den..

Eller er d for tdlig å fremheve den, liksm.. ? Om man har en fin kul og man skal omgås venner som allerede vet det? Eller som kan få vite det..

Synes d er så søtt med babymage..og er jo NÅ den er fin (i mitt tilfelle i hvertfall)..for når jeg er langt på vei så ser jeg jo ut som en hvaaaaal!! Jeg blir kjempestor.. får ikke en sånn fin liten fotball som bare stikker ut av magen uten å gå opp noen kilo..

Jeg er straks 13 uker på vei, og har ikke allverdens med mage enda... pleier alltid gå med tights og ganske stramme topper..så har fortsatt med det hittil..foreløpig ser det bare ut som jeg har kost meg med litt for mye mat i sommer :p KOmmer ikke til å fremheve den så veldig med stramt belte osv..men går nok med de vanlige klærne mine,så synes magen når den synes.. ;) Enig at magen er veldig fin i starten..liten ,stram kul :)

Ja, thi, hi..er vel kanskje d noen tenker om min mage også.. at det er øl og godis!

Litt derfor jeg heller vil fremheve den også.. såikke folk bare tror jeg har blitt tjokkis i løpet av sommeren ;)!

Har du lagt ut magebilde?

Nei, har ikke lagt ut enda.. :) Har ikke blitt så synlig enda..bare mest om kvelden etter masse mat..hehe..nesten litt bekymret jeg, så fine og store mager som er lagt ut her!!! .. :/ Når kommer miiin.. 

De som kjenner meg godt sier de ser jeg har blitt større,men mer god og rund i kantene hehe

Sist la jeg ikke skjul på den i det hele tatt, men da var jeg ganske slank ;P Nå prøver jeg å skjule det til jeg virkelig har fått skikkelig babymage så jeg ikke bare ser ekstra feit ut ;P Hahaha..

Ser ut som en hval?! Tuller du ?! Jeg elsker gigantiske babymager <3 jo større jo bedre ;D Håper jeg får minst like stor mage som sist, hvis ikke så blir jeg lei meg ;P

Nå har jeg vært litt ukomfortable med muffinstoppen på magen min siden sist svangeskap.. Er så slank ellers, så det som er på magen syntes i trange klær ganske godt... Derfor har jeg de siste årene brukt klær som skjuler dette mest mulig. Men nå er magen såpass størrelse på at jeg heller bruker "gravid unnskyldningen"enn at "jeg er litt for glad i snop unnskyldningen"...Så nå går jeg med tettsittende plagg hvis jeg føler for det. Trange plagg er uaktuelt, det er jo bare vondt =P

Nå har jeg vært litt ukomfortable med muffinstoppen på magen min siden sist svangeskap.. Er så slank ellers, så det som er på magen syntes i trange klær ganske godt... Derfor har jeg de siste årene brukt klær som skjuler dette mest mulig. Men nå er magen såpass størrelse på at jeg heller bruker "gravid unnskyldningen"enn at "jeg er litt for glad i snop unnskyldningen"...Så nå går jeg med tettsittende plagg hvis jeg føler for det. Trange plagg er uaktuelt, det er jo bare vondt =P

Hhihi..jeg er ikke så stor av meg,så jeg føler jeg kommer til å trille 
Gleder meg til jeg begynner å vakle rundt og da, hihi!

Heidi:) skrev:
Jeg er straks 13 uker på vei, og har ikke allverdens med mage enda... pleier alltid gå med tights og ganske stramme topper..så har fortsatt med det hittil..foreløpig ser det bare ut som jeg har kost meg med litt for mye mat i sommer :p KOmmer ikke til å fremheve den så veldig med stramt belte osv..men går nok med de vanlige klærne mine,så synes magen når den synes.. ;) Enig at magen er veldig fin i starten..liten ,stram kul :)

Haha, her pleier jeg også å gå med litt tettsittende klær til vanlig og det ser jo ut som jeg har kost meg litt for mye i det siste.
Litt artig fordi jeg gikk ned noen kg i begynnelsen av svangerskapet og fikk komment om hvor fin jeg hadde blitt (endelig fikk jeg av meg siste kg fra siste svangerskap gitt)
Tenker skjule graviditeten lengst mulig slik at jeg må vel snart endre klesstil :/

Jeg begynte å gi blaffen i å skjule det rundt uke 12. Nå kan jeg bare glemme det, uansett. Uansett hvor store telta er så stikker de jaggu godt ut sånn midt på... 
Håper veksten avtar litt snart, ellers blir jeg vel enda større enn forrige gang... Og da var magen i størrelse elefant...

Jeg skjuler ikke den, men fremhever heller ikke med belter osv. har desverre noen kg for mye, så det blir litt vanskelig å sjule, viss du forstår :p

Frk. StrikkePinne skrev:
Sist la jeg ikke skjul på den i det hele tatt, men da var jeg ganske slank ;P Nå prøver jeg å skjule det til jeg virkelig har fått skikkelig babymage så jeg ikke bare ser ekstra feit ut ;P Hahaha..

Ser ut som en hval?! Tuller du ?! Jeg elsker gigantiske babymager <3 jo større jo bedre ;D Håper jeg får minst like stor mage som sist, hvis ikke så blir jeg lei meg ;P

He,he.. ja vi er forskjellige.. jeg elsker IKKE gigantiske mager..Ikke på meg selv i hvertfall..;)!!
Fåe håpe magen din blir lik som sist, da ;)!!

Men takk for mange gode svar..! Da tror jeg at jeg tar sjangsen på å vise den litt mer frem nå etterhvert jeg, da..:)!!

For er som d blei skrevet lenger opp her.. at uansrtt hvor store teltene er ;) SÅ stikker d jo en bul/kul utpå midten.. og da blir den ikke helt skjult uansett!! 

Jaaa, dert er SÅÅÅ mange flotte store mager, Heidi!! De som har de største på i hvertfsall strutte og vise den stolt frem, synes jeg :)!!

Jeg har gitt opp å skjule den..men jeg sier ikke noe om det.. folk får spørre meg hvis de lurer på om jeg er gravid :o)  vi skal i familie selskap i dag med hele slekta. planen var å ikke si noe enda, siden jeg skal opereres neste fredag. Men jeg ser at det er dødfødt å holde magen skjult. så da får vi se om det er noen som spør da :o) hehe

Babymager er super fine, å det må jo deles (så lenge man ønsker det selv) men når man ikke klarer å skjule den så godt lenger (annet enn med joggebukse og hettegenser) så er det ikke vits å gå i telt lenger heller :o)

går i mine vanlige klær, og bare fortsetter med det. synest det så synest det :) går til vanlig med litt strammere singletter, så komemr vel frem etterhvert

mamma*88 skrev:
går i mine vanlige klær, og bare fortsetter med det. synest det så synest det :) går til vanlig med litt strammere singletter, så komemr vel frem etterhvert

Samme her :p Ingen som virker å ha skjønt noe enda tror jeg..men jeg begynner å merke at jeg skulle hatt en str større i singlettene og tightsene mine... :p Føler meg skikkelig tung i kroppen,huff... et ork å sykle/gå tur vettu.. :/

Jeg prøver å skjule den, men må snart gi opp tror jeg!

Heidi:) skrev:

mamma*88 skrev:

Samme her :p Ingen som virker å ha skjønt noe enda tror jeg..men jeg begynner å merke at jeg skulle hatt en str større i singlettene og tightsene mine... :p Føler meg skikkelig tung i kroppen,huff... et ork å sykle/gå tur vettu.. :/

er bare kvalm, så føler meg så svekket. orker ikke gå eller noe da. klærne passer fortsatt fint her, så blir enda en liten stund til jeg trenger mammaklær.

Back
Topp