Fremheve eller skjule?

sugarlips

Betatt av forumet
Ja jenter, nå har sikkert en del av oss begynt å få litt gravid mage.
Prøver dere å skjule det med løse/store klær, eller fremhever dere magen med tettsittende klær?  

Grunnen til at jeg spør er at jeg tørr ikke slappe helt av før jeg vet at alt er ok på UL.
Jeg har ikke hørt hjertelyden enda, pga. min første svangerskapskontroll var det for tidlig å høre noe... 

Jeg bor på en liten plass og jeg jobber i barnehage.
Magen min har allerede blitt ganske tydelig selv om jeg bare er 12+5. 
Så folk begynner vel å se det nå.

Hva tenker/gjør dere?

Jeg skjuler den, er nå 15+1.... Er mest pga jobben og de jeg jobber sammen med... Altså "klientene". Jeg jobber bla med mennesker med ulike utfordringer i heimen, og syns de har nok med egne problemer, om de ikke skal bekymre seg for at jeg blir borte... Tar det heller når jeg er litt lengre på vei, for de fleste av dem klarer ikke å forholde seg til om de får vite det etter 14 uker eller 30 uker....

Jeg skjuler det ikke lengre... er 12+4 nå. For noen kan det sikkert bare se ut som jeg har spist godt i det siste... men jeg så tynn ellers, så tipper noen har sett det nå. Liker litt at de kan lure og ;) 

her har jeg blitt kule rund så nytter ikke skjule det. alle ser hva som foregår her for å si det sånn er bare 13 uker på vei men ser ut som jeg er 20 uker eller lenger. fått mange spørsmål om vi venter en til ,så er jo bare å si det som det er,hehe. 

D vises ingenting på mæ enda,men æ e bærre 10+5 :) Trur itj d vil vises før etter ordinær ul,som dæm forrige gangan æ gjekk gravid :)
Æ fortelt d i uke 9 sist å da vart svangerskapet laaaaangt mot slutten,når aill spurt om itj ongen kom ut snart.....;P Dæm synes æ hadd vorre gravid i evigheter....:)

Det vises ikke noe særlig på meg, ser nok bare litt smålubben ut. Men går med litt store gensere så det ikke skal synes, så ingen skal fatte mistanke. Er 15 uker i morra, har i utgangspunktet tenkt å holde meg i to uker til fram til skolen tar sommerferie, så får vi se om magen vokser de neste ukene :)

Egentlig er det ikke noen grunn til ikke å si det, men jeg er bare så utrolig redd for at det skal skje noe enda at jeg ikke vil at alle skal få vite det. Vil du helst at folk skal vite det, eller vil du holde det for deg selv litt til? Jeg tror svangerskapet blir ufattelig langt hvis veldig mange vet det veldig tidlig, men jeg har jo ikke mye erfaring, så vet ikke..

fremheve så godt jeg kan. YEEY

Her syns det ikke ennå annet enn at det ser ut som jeg har lagt på meg litt mer på magen bare, ikke noe gjenkjennelig babykul. Men når den eventuelt begynner å synes kommer jeg til å prøve og skjule den så godt jeg kan, vi håper og kunne vente emd å fortelle det til elsklingen skal holde bryllupstale :)

Min synes ikke enda. Tror ikke det blir mulig å se for noen som ikke vet det før jeg er over halvveis sånn som sist. Men jeg kommer til å fremheve den når den begynner å bli en babykul. :) Jeg liker godt å vise magen når det ikke er noen tvil. Eneste gangen jeg kan slappe av og ikke tenke på at magen er litt stor sånn som til vanlig.

Prøver å skjule den så godt jeg kan enda...Har en del kilo for masse så har en del mage fra før av...:/
Men fortalde ei på jobb i går at jeg var gravid å da sa hun at hun faktisk hadde lagt merke til at jeg var blitt litt rundere....crap!! :p
Men er nok ikke mange ukene til jeg framhever den..å jeg gleeeeder meg til å slappe heelt av når det gjelder magen :D

Jeg prøver ikke å skjule den iallefall. På denne tiden av graviditeten ser man ofte bare "små-tjukk" ut når man gjør et forsøk på å skjule magen.

Skjuler og skjuler.....jeg kler meg fremdeles i løse klær, ikke noe ordentlig mage syns jeg, ser bare halvfeit ut ;)

Stor joggebokse å typens gensere.. Så skjuler den det jeg klarer :)

Her er det veldig tydelig, har fått babymage allerede, fikk stor mage tidlig de andre gangene også, så her er det bare å vise den frem, synes det er deilig å gå å "strutte" allerede nå...... spesielt før alle de andre kiloene kommer :)

"stolt" og lykkelig 

ruth1 skrev:
her har jeg blitt kule rund så nytter ikke skjule det. alle ser hva som foregår her for å si det sånn er bare 13 uker på vei men ser ut som jeg er 20 uker eller lenger. fått mange spørsmål om vi venter en til ,så er jo bare å si det som det er,hehe. 

Haha.. høres ut som meg.. Jeg er også 13 uker og stod ved siden av ei som var 20 uker og vi var like store.. hehe. Ikke så lett å skjule da..Men jeg vil ikke skjule heller da.. :)

Jeg har ikke hatt mage så det har ikke vært noe å skjule. Men i fredags så bare poppet den ut, en søt liten kul og nå kan ingen ta feil hehe:-) Viser den mer enn gjerne frem siden jeg er 15 uker nå :-) Mine mager har komt over natten nesten, ganske morsomt! Flere med plutselig kul?

Jeg har vært på UL i uke 10, så skjønner noen vil vente/ skjule magen litt før man vet at alt er ok. 

Skjuler litt enda, jeg! Men begynner å bli vanskelig.. Magen kommer visst mye tidligere denne gangen. Men har begynt å si det litt til folk, så er ikke så nøye heller :-) er 11+3.

Back
Topp