Jeg har jo gått til akupunktur mot kvalmen i litt over ei uke og nå virker det endelig som det har begynt å virke (bank i bordet osv) fredag kveld, i går og i dag har jeg vært i mye bedre form Er kvalm hele dagen og kastet opp i går, men er ikke så intenst kvalm som jeg har vært til nå, sitter liksom ikke å svelger for å ikke kaste opp hele dagen
Håper virkelig det er akupunkturen og at jeg blir enda bedre etter neste behandling
Klager så mye på kvalmen her inne så må jo dele når det endelig går riktig vei også
Ellers har vi omgangssyke i huset, samboeren min spøy i hele går og eldstemann begynte i natt, håper virkelig jeg slipper unna det nå som kvalmen endelig er bedre :/
Håper virkelig det er akupunkturen og at jeg blir enda bedre etter neste behandling
Klager så mye på kvalmen her inne så må jo dele når det endelig går riktig vei også
Ellers har vi omgangssyke i huset, samboeren min spøy i hele går og eldstemann begynte i natt, håper virkelig jeg slipper unna det nå som kvalmen endelig er bedre :/