Fremdeles uvirkelig

MyOwn

Elsker forumet
Jeg klarer liksom ikke helt å fatte at det er et lite menneske inni der. En liten mikro-person med fingre og tær som skal bli like ubeskrivelig herlig som den lille tulla mi. Inni magen min!!!

Rart...

Men skjønt!

ORIGINAL: MyOwn

Jeg klarer liksom ikke helt å fatte at det er et lite menneske inni der. En liten mikro-person med fingre og tær som skal bli like ubeskrivelig herlig som den lille tulla mi. Inni magen min!!!

Rart...

Men skjønt!

Da er vi 2... Gleder meg til den dagen jeg får se spira eller høre den... før det er alt bare uvirkelig![8D]

Det gikk aldri opp for meg sist, jeg fikk helt sjokk på slutten av graviditeten når andre begynte å legge ut bilder av bebiene de akkurat hadde fått, for tenk, en sånn hadde jeg inni magen! Det ser ikke ut som at det går helt opp for meg nå heller [:)] 

Helt fjernt her og. Samme som sist gang!
Regner med det går litt mere opp for meg når jeg begynner og kjenne de virkelige sparkene! [8D]

Helt uvirkelig her også MYOWN, litt rart at vi er på samme forum begge gangene[:D] he he

Går ikke opp for meg heller at det bor en liten mini i magen, tror ikke det gjør det før ligger med bolla i armene på sykehuset :)

Ja d e heilt uvirkelig, enda æ har sett den lille så e det ikke heilt gått opp før mæ[:)]

Ja, skikkelig rart..[;)]

helt uvirkelig for meg også[:D]

Back
Topp