Fremdeles svak positiv

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Ifølge beregninger skal jeg være gravid i uke 4+2, men jeg synes testene er så svake. Men betyr det at jeg kan miste? Jeg får ikke til å legge til bilde, men streken er klart tydelig lyserosa, men langt i fra så sterk som kontrollstreken (billigstrimmel). Ved siste svangerskap kan jeg huske at jeg fikk sterke streker. Jeg har ikke tatt digital ennå

Jeg hadde også veldig svak strek på det tidspunktet på RFSU test ofte. Tror ikke det betyr at du mister [emoji4]

Kan være du produserer hcg treigt, ellers så kan testene ha dårlig fargestoff [emoji847] Dra til legen å mål Hcg?

Ifølge beregninger skal jeg være gravid i uke 4+2, men jeg synes testene er så svake. Men betyr det at jeg kan miste? Jeg får ikke til å legge til bilde, men streken er klart tydelig lyserosa, men langt i fra så sterk som kontrollstreken (billigstrimmel). Ved siste svangerskap kan jeg huske at jeg fikk sterke streker. Jeg har ikke tatt digital ennå

Jeg fikk ikke like sterk som kontrollstrek før uke 5 :)

Jeg fikk ganske svak strek, men slo ut på digital (1-2) alikevel. Var vel 4+1 ca. Så sånn her ut:

Vedlegg

• 20180719_114224.jpg
    20180719_114224.jpg
    331,2 KB · Visninger: 44
Mine billigstrimler var ikke like sterke i det hele tatt.. Har fått 3+ på digital..

Back
Topp