Camilla:)
Stolt trebarnsmor!
Jeg vet ikke helt hva som er annerledes denne gangen. Men i dette svangerskapet klarer jeg bare ikke slappe av. Om det er fordi jeg er eldre nå, dette svangerskapet var planlagt og "ønsket". Misforstå meg rett, de andre var like ønsket, men kanskje ikke helt planlagt. Men ville aldri vært de foruten
Hver gang jeg får vondt i magen nå, blir jeg livredd. Om det bare er luft, strekking av livmor eller noe helt annet, så får jeg helt panikk
Skulle tro at etter 4 UL kan jeg slappe av. Men nei.
Som mannen min sier, selv om noe vondt har skjedd med noen jeg kjenner, kan jeg ikke gå rundt og bekymre meg hele tiden. Og det er jo sant, men allikevel. Skal være så glad når lille loppa er ute og alt er bra. Bare synd at tiden går så SEINT!!
Sorry, ble sytetråd dette
Hver gang jeg får vondt i magen nå, blir jeg livredd. Om det bare er luft, strekking av livmor eller noe helt annet, så får jeg helt panikk
Skulle tro at etter 4 UL kan jeg slappe av. Men nei.
Som mannen min sier, selv om noe vondt har skjedd med noen jeg kjenner, kan jeg ikke gå rundt og bekymre meg hele tiden. Og det er jo sant, men allikevel. Skal være så glad når lille loppa er ute og alt er bra. Bare synd at tiden går så SEINT!!
Sorry, ble sytetråd dette