fremdeles plager med magen

sol-stråle

Elsker forumet
Nå sliter jeg med vondt i magen igjen.... nå sitter det på høyre side og verker, det gjør vondt å gå, vondt å sitte , er best å ligge, men kan jo ikke det, da stivner jeg jo helt, gruer meg til jeg skal på jobb , jobber i en altmulig butikk og det er ikke bare bare, i dag er det og varer som kommer, uff lurer på om jeg skal ta steget til å sykmelde meg, vet ikke hva som er best jeg ...noen gode råd.. sjefen er også vanskelig...[&o]

Det er nok livmoren din som vokser eller noe sånt. Hadde det selv om det er helt grusomt...
God bedring da og lykke til på jobb.

Hadde nok tatt en tur til legen jeg. En sykemelding hadde nok vært på sin
plass her.
God bedring og tenk på deg og den lille i magen. Det viktigste er jo at dere har
det bra og tenk ikke på arbeidsgiveren![;)]

Høres ut som livmoren ja. Det kan vær grusome smerter og hvis du står en hel dag hadde jeg vudert å gått til legen. Iallefall fått en uke til å begynne med for det går over igjen. Kommer og går litt.
Lykke til [;)]

Du å babyen kommer i første rekke!
Du må kjenne på om du klarer å jobbe eller ikke.
Gjør det du føler er riktig!
God bedring! Klem[:)]

Jeg har det sånn nå og det er bekken løsning[:'(]
Så jeg er 100% sykemeldt..

blir sykmeldt fra i morgen jeg også, gikk på jobb i dag og trodde jeg skulle dø etter en stund, dro til jordmor og fikk beskjed om at jeg måtte sykmelde meg , alt er bra med babyen,men jeg skal ha det bra jegog

Back
Topp