Fremdeles oppblåst?

Lenita

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Altså... jeg føler at jeg er doblet i størrelse. Har gått opp to uniformsstørrelser på jobb, og er full i luft. Sliter med kvalme og oppkast og småspiser hele dagen.
Syns dette er vanskelig, har gått ned fra 85 til 68kg de siste tre årene, og nå er magen på 85-størrelse igjen. Går det ned igjen, eller går det bare oppover herfra? Haha
Trodde virkelig ikke jeg skulle synes dette var vanskelig, siden graviditeten er så ønsket. Tror det største problemet er at jeg føler at jeg er så synlig gravid, og at det er for tidlig å fortelle det til folk siden vi har mistet før.
Går det over før gravidmagen kommer?

Får nesten lyst til å sende deg et bilde av magen min nå..på kvelden ser det ut som om jeg er 5mnd på vei:hilarious:. Den er hiven og oppblåst helt opp til brystbenet nesten:eek:. Jeg var sånn i forrige graviditet også,og kan berolige deg med at magen blir «flat» igjen. Rundt uke 10-12,tror jeg,ble den store magen erstattet av en bitteliten bump;).

Jeg er også kjempeoppblåst. Føler jeg har lagt på meg 10 kg... Skibuksa var super trang i dag :hilarious: er bare 5 + 2, føler med deg!

Jeg er også utrolig oppblåst! Spesielt på ettermiddag/kveld :facepalm:

Du er ikke alene om dette! Klærne mine passer nesten ikke lengre. Går bare i baggy klær om dagen for at folk ikke skal fatte mistanke. Husker fra forrige svangerskap at jeg plutselig ble «tynn» igjen rundt 11/12 uker

Hei. Full av luft og veldig oppblåst her også. :grumpy::p Men vet at det blir bedre rundt uke 12 så ser bare frem til at man skal komme dit :)mange som legger på seg en del i starten for så å stagnere senere. Kroppen bruker jo vanvittig med energi for å bygge skattene våre og det trøster jeg meg med når jeg må spise for ørtende gang :D:eek: men jeg prøver å holde meg til relativt sunn mat og ikke spise for store måltid. Samtidig har jeg lært meg å kjenne hvilke mattyper som gjør meg oppblåst og PRØVER å unngå de. Men ikke så enkelt når det er godt :D det blir bedre! :happy093

Takk for alle svar. Oppblåst helt opp til brystbeinet beskrev det godt! Så fint å høre at det går tilbake. Jeg var ikke sånn med forrige så jeg er helt i sjokk her :laughing002

Roet seg her uke 8, men fortsatt oppblåst til tider

Back
Topp