Fremdeles her....

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Ja det var en laaaaaaaang dag på Ahus.....[&:]

Tok ultralyd og ctg på gyn-poliklinikk. Der fikk jeg snakke med en veldig hyggelig lege som forsto meg godt. Hun var ikke helt fornøyd med alle resultatene. Han er veldig rolig og har litt lite fostervann, men hjertet er sterkt og blodtilførselen fin. Hun tok også å strippet meg litt, auuuu...
Så da fikk jeg vente og skulle ta ny ctg på fødeavdelingen igjen kl. 15.00 for å se om han var mer aktiv da. De sa at det var gode muligheter for at de ville sette i gang i dag og jeg var ved godt mot.
Da jeg kom til fødeavdelingen ble jeg derimot ikke møtt med samme omsorg....[8|] Først ventet jeg til klokka var 16.30 selv om jeg skulle inn 15.00. Da ble jeg møtt av en sur, gammal jordmor som lurte på hvorfor i alle dager jeg var blitt sendt dit! Tydelig at fødeavdelingen og gyn-poliklinikken ikke er så gode venner... Hun bare klagde på at de hadde sendt meg opp dit når poliklinikken var åpen. [8|] Men jeg fikk da en ny ctg. Den var litt bedre og det var litt mer fart i lillebror.
Men det var jo ikke poenget! JEG har det jo ikke bra og det var de ovehode ikke intressert i! [>:] Da jeg prøvde å forklare at jeg føler meg helt sikker på at fødselen ikke vil starte av seg selv så bare hånlo jordmora av meg! Og da jeg prøvde å forklare at jeg er bekymret og ikke sover lenger så fikk jeg til svar "at sånn er det å være gravid!" [&o]
Jeg ble jo desverre helt satt ut av denne mottakelsen og fikk jo ikke frem så mye mer før jeg ble sendt på dør. Fan at jeg ikke er litt mer tøff i trynet![&:]
Men legen fra poliklinikken hadde satt opp at jeg skulle komme tilbake i morgen hvis jeg ikke ble satt i gang i dag, så da er det tilbake kl. 10.00 i morra. Da skal mannen bli med og jeg skal si hva jeg syns om å bli behnadlet sånn. Det er jo ikke mitt problem at de tydeligvis har kommunikasjons problemer mellom fødeavdelingen og gyn-poliklinikken!!![:@]

Det var veldig dårlig av dem! [:@]

Håper strippinga gjør susen, og at du blir satt i gang når du kommer dit i morgen!

Ååå jeg synes så synd på deg!!! Jeg og ble møtt av en dritt jordmor som var sur og vemmelig. Husker en lege som tok vannet mitt tok henne en stripe og sa at dette er IKKE igangsetting, fødselen er i gang den. HAH, ta den tenkte jeg da[:@]

Men som jeg skrev i skravletråden, ikke gi deg, bare gjør ting ennå verre enn det er. Håper du slipper å gå lenger!

Det er så sinnsykt frustrerende når folk ikke klarer å være enige!!! Og ikke minst normal høflighet!!![:@][:@] Hadde et lite håp om at noe var på gang siden vi ikke har hørt fra deg i dag... I morgen er dagen!!![:)][:)]

hmmm.. kanskje vi så hverandre... var der og ble satt igang idag jeg å.
Det er kjipt at du fikk en som opplevelse.. hadde veldig snille og greie jordmødre Så håper du får dem imorgen...Jeg skal foresten ditt imorgen kl ti og forsette ingangsettingen.. så maybe I se you there. Men uansett ta et hard tak i dem og forklar hvordan du har det. herregud de må ta deg på alvor.

Lykke til i dag[:D] håpe du blir satt i gang i dag[:)]

Back
Topp