Frem med lommetørklet!

Nullenusken

Forumet er livet
Satte nå på filmen PS, I love you! Bruker å grine som en unge når jeg ikke er gravid engang, så må vel ha badehåndkle denne gangen, hehe....

Deter den og "My sister's keeper" som får meg til å grine også. Sistnevnte er kanskje aller verst...

Jeg kunne ha bare hatt fremme 50kg lambi tørkeruller viss jeg skulle ha sett den nå. Griner noe helt vannvitti til vanli, hadde vell krepert halveis i filmen nå hehe

Prøvde å se den for en stund siden, men ble så  sint. For jeg satt bare å grein hele tiden, hehe... Så jeg ga opp. Aner ikke hvordan den ender ;)

Hehe... Første gang jeg så den måtte jeg stoppe filmen halvveis og ta en halvtimes pause midt i for å komme meg! Klarte ikke se filmen engang for tårene fosset! hihi....
Nå har jeg lært meg å distrahere meg selv med noe ved siden av, da klarer jeg se den uten å gråte så mye... hehe....

hihi, kos deg med filmen :))   såg den sist helg, er så fin :))

Jeg elsker den filmen! Selv om jeg synes boken er litt bedre, sitter å griner når jeg leser :)

Gerard Butler emoticon  ELSKER den filmen! Så den på søndag, og jeg gråt HELE tiden, hulka rett å slett

Skal vi se, jeg måtte kjempe med klumpen i halsen 2 ganger i kveld, og det var under den siste transformersfilmen til og med. Første gang var da Buzz Aldrin gjorde en opptreden i filmen og så da jeg oppdaget at Leonard Nimoy aka Spock fra Star Trek (den originale) var stemmen til en av karakterene.

Skal lite til for å få meg til å sippe for tiden gitt!

Back
Topp