Frekt!!!

Ju9ta

Forumet er livet
Fy fader aza..[:@] så frekt!!
Jeg var på butikken en tur istad,og mens jeg står å funderer på hva slags sjokolade jeg har lyst på, så kommer d 4 gamle damer å stikker trynet sitt nedi vogna[:@](hadde akkuratt fått Ayla Emine til å sovne oxo..) å begynner å ta på kinnet hennes "Nææh.så søt å tjukk du er da", sier hu ene kjærringa..[:@] Hun er ikke no tjukk da!!!

Og mens jeg prøver å trekke til meg vogna,så holder hun ene kjærringa igjen vogna, for hun vil tydligvis se mere på jenta!! Ble så forbanna at jeg ba henne for faen slippe...
Å nå sitter jeg her da, eitrende forbanna på gamle kjærringer..[:@][:'(][:@][8|] og uten noe sjokolade..[:(]

åhh, for noen kjerringer!!!

Neste gang be dem stikke og mate endene i stedet!!
duster!! [:'(]

hallo??? folk er rare....

ORIGINAL: mille.

åhh, for noen kjerringer!!!

Neste gang be dem stikke og mate endene i stedet!!
duster!! [:'(]

helt enig... sååå utrolig frekt

Skjønner godt reaksjonen din, hadde blitt småforbanne selv [:@]!

ååå, det er så utrolig irriterende når de skal borti og dulle med når de sover! De vet ikke hvor gull verdt den søvnen er.. [;)] Men ja, jeg er helt enig, det var utrolig frekt!

De kunne i d minste ha spurt meg først om de kunna ha fått sett i vogna da??
Fader aza..
Sambo ble kjempesint da jeg fortalte han d..[8|][;)]

åsså kødder man ikke med nubakte mødre når hun skal hasjokolade..hehe...
det er et "må ha i huset ting" her i gårdeniallefall..hehehe...

men gamle damer ER frekke de..men å holde igjen vogna er jo toppen av frekkhet...hvem bestemmerliksom..heeeltsykt...

men må jo bare si at de er litt søte og..noenavdem...

jah..di kune SPURT deg først ja..den er jeg enig i.utrolig frekt..

hehe, den fortente dei. Folk flest brukar å ha folkeskikk til å spørre, o det er jo berre folk som kjenner oss foreldra... Og ingen er frekke nok til å fare å fingre på ungen med skitne fingra! Grrr skulle bedt ne trekke vekk sine skitne, bakteriebefengte fingra frå babyen din!!![:@]

kjenner jeg blir irritert selv.
Utrolig irriterende med alle som skal ta på litla og kose henne når hun sover!!!!!
*grrrrrr*
Ser dem for pokker ikke at bebyen sover og ikke skal forstyrres!!!!?!?!?!?!?

Folk er så utrolig frekke !!!! Jeg hadde blitt orntlig forbannet selv, bra at du klarte å si i fra.

Back
Topp