frekke venninner *bilde*

MammaTilEmilie

Gift med forumet
jaja.. en til venninne kuttet ut..

møtte en venninne på eid idag når vi hadde pratet en liten stund bryter ho ut.. fy fan therese, du hadde ikkje godt av og få Emilie ihvertfall.. du e jo blitt feit..!

eg bare gikk men fy faen kor eg hadde lyst til og klabbe til henne![:@]



vil ikke kalle meg feit.. men litt har eg igjen

dagens steam fra meg:P
 
Tror faen meg jeg hadde klabba t henne jeg..
Makan til frekkhet[:@][:@][:@]
 
What?? Sånt sier man da ikke!! Herregud og det å få barn er jo det vakreste som er da!!
 
 
Skjønner godt at du ble forbannet da ja[&:] Enn å slenge ut av seg noe sånt da?!
 
eg vet att eg har litt igjen for å få drømme kroppen men eg vil ikke betegne meg som feeeit..
ska ta ett bilde og slenge inn etterpå
 
for en IDIOT!! Du greier deg fint uten henne..
 
Utrolig frekt.Prøv å heve deg over det,hun har det sikkert ikke så godt med seg selv.
 
JEG HADDE GITT HENNE EN SKIKKELIG HØYRE!!! Det får da være måte på!![:@][:-]
 
Hva??!? Da hadde nok jeg klappet til henne ja... [:@] Makan til frekkhet!! Man trenger ikke sånne venninner! Klem til deg! [:)]
 
jeg hadde ikke hengt meg så mye opp i å bli kalt feit, men hadde hengt meg KRAFTIG opp i at noen kunne tillate seg å si jeg ikke hadde godt av å få barnet mitt??????[:'(]
 
ORIGINAL: MammanTilKevin

JEG HADDE GITT HENNE EN SKIKKELIG HØYRE!!! Det får da være måte på!![:@][:-]
 
herregud hadde sport om hun hadde blitt dement alerede.. tenk å glemme normal folkeskikk alt nå...
 
ORIGINAL: lona

for en IDIOT!! Du greier deg fint uten henne..
 
ORIGINAL: Ju9ta

Tror faen meg jeg hadde klabba t henne jeg..
Makan til frekkhet[:@][:@][:@]

 
sign den!!!
 
du får spørre hu om hu er sjalu og sliter med dårlig selvbilde eller no, man kommenterer ikke utseende til folk [:@]
 
Tøøh..
Hvis du er "feit", da er jeg en hvalross i forhold..
 
Jeg er enig med deg der, du er ikke mye feit.... syns du var fin jeg [:)]
 
Du ser flott ut!!!!
 
Makan til oppførsel....[&:]
 
takk..:D:D det varmer
ja ho e tynn som en strek og eeeeier ikke former.. mener vel alle ska vere som hu :P
 
Back
Topp