Frekke kommentarer...

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Stjernejenten

ORIGINAL: Zera

Er vel ikke akuratt en frekk komentar når hu sier at du IKKE er stor?[8|]

Kan vel være like sårende det, om man ikke klarer å legge på seg til vanlig.

Signerer denne.. Når man har blitt kaldt Pipestilk, Stankelbein og Stælken Gundersen i alle år, og er i en periode hvor man endelig legger på seg litt (hvertfall rundt magen, og ser det godt selv) og eneste man hører er;
" Så liten du er til å være så langt på vei. Det syns jo ikke engang"[8|]
" Jøss, skulle ikke tro du var over halvveis!" og
" Den ungen må jo være veldig liten"
så er det faktisk ikke så moro! .. [&o][&:][;)]

jeg er litt i god hold i utgangspunket men er søren meg ikke gøy og høre for meg heller att magen min er liten og så himler de litt med øya og du ser på hele de att seriøst venter ho virkelig 2? du føler deg ikke smart da..men magen er kommet skikkelig så det er en kul der for og si det sånn og ligger godt over strekken og på målingen... er 19+4 nå

ORIGINAL: ElisabethRB

ORIGINAL: snart3engler

noen som har gode tips til meg?? jeg får alltid kommentarer på at jg er tynn, jentene på jobben er ekstreme!!! før jeg ble gravid mente di at magen min gikk innover osv, og når jeg sier til dem nå at jeg har gått opp syv kg tror dem ikke på meg, da er det liksom noe galt med vekta hos legen osv!!! [:@] er passe lei av å høre det nå, greit at jeg er tynn assa, men jeg gjør jo ikke noe for å være sånn, det ligger bare i genene mine... jeg ser jo veldig godt sjøl at jeg har fått noen ekstra kg, spes på arma, så hvorfor bare le av meg når jeg sier jeg har godt opp litt!!! jeg veit at dem bare er misunnelige for det sier di jo sjøl, men dem har ikke rett til å stadig piske på at jeg er så tynn fordet!!! [:@] for det suten synes jeg at jeg er akkurat passe, jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt, bare synes det kan være nok en gang på en måte [:)]

Så stygge de er med deg[:@]
Kan du ikke bare svare tilbake, at du syns det er bedre å være slank, frisk og rask, enn å måtte slite med overvekt og slanking senere i livet......?
Jeg liker at mamma'n til barna mine er en "hot mama", både under og etter svangerskapet...[8D]

Om ingen kommentarer hjelper, hadde jeg faktisk sagt det rett ut til dem, at du er drit lei at de kommenterer vekta di. Det er DIN kropp, og DU som lever med den. De kan begynne å bekymre seg litt mer for sin egen vekt/kropp, i steden for å tenke på deg... Du klarer deg fint!

Sender deg en klem.

tusen takk for klemmen [:)] er veldig fornøyd med kroppen min, og jeg synes ikke selv at jeg er så forferdelig tynn!!! og nå synes jeg det nesten begynner å bli gøy at jeg er såpass "liten" selvom jeg er over halveis, bare sånn for å gni det inn liksom!! he he... men det værste er jo at disse jentene som sier at jeg er såååå tynn, er ikke tjukke selv, så jeg kan liksom ikke skjønne hvorfor di maser sånn!!! di er jo litt over 30 år, og har hørt at man da kanskje har lettere for å legge på seg litt og kanskje vankeligere for å få av seg det lille ekstra som noen sier, ikke veit jeg, er bare 25år selv så veit ikke enda, he he... dem kan begynne å tenke på seg selv!!! [:)]

ORIGINAL: Diddij

Haha, slik svarer jeg og[:)][:D] Kanskje frekt, men heeelt på sin plass mener jeg...

Slik som denne; var på ferie nå i påska, og fikk en kommentar om at jeg hadde sånn fin gravidmage[;)] Koselig det liksom, men hun som sa det er 13 uker på vei selv, og begynte å sammenligne oss, og mente at det er rart at jeg har sånn fin stor mage og hun bare ser feit ut[8D] Svarte bare at; men så er det jo noen kg mellom oss og da[&:][8D] Frekk?? Jeg?? Hmm...

det er jo litt snodig å begynne å samenligne deres mager når du er kommet såpass lang og hun ikke fullt så langt da, hadde dere vært like langt på vei hadde jeg skjønt det liksom...
ja noen får seg til å si mye rart [:D] he he...

hehe, dødsbra! :p

Back
Topp