Frekke forslag?

lykkelita*

Forumet er livet
Neste helg skal jeg og sambo ta oss en real kjæreste-dag! Sønnen vår skal være hos besteforeldrene og vi tenkte å reise til byen for å spise ute, og så foreslo sambo kino etterpå. Koselig det, men det er det vi alltid gjør når vi har barnevakt. Jeg tenkte at vi kanskje kunne ta en handletur på kondomeriet før middag, kjøpe et spill eller noe annet morsomt som vi kan glede oss til å prøve etter middagen Derfor lurer jeg på om dere har noen gode tips til slike spill, evt. leketøy eller lignende?? Kom gjerne med andre tips til hva vi kan bruke kjæreste-dagen vår til også [:D]

wow, latexlaken har jeg aldrig hørt om! Men det var jo veldig lurt da, for å unngå gris med olje[:)] Takk for supert tips[:D]

ORIGINAL: tuppi

Hei [:)] så kjekt det blir for dere å ha få vert skikkelig kjærester å nyte det alein ei helg [:)] det blir kjempe koslig! jeg har noe å anbefale [;)] vi har kjøpt latex laken på kondomeriet, og masasje olje.Det er utrolig deiligt å tenne masse lys, sette på go musikk og begynne me en masasje i sengen (på latexlakenet) å ikke spre på olje!! å gnikke å gli rundt på lakenet å kysse og ta på hverandre e helt fantastisk[:)] så får du masse spennedes spill der dere kunne ha spilt [:)] eller spise jordbær å krem å oljen..leke med dildoer,vibrerende egg,masasjestav osv. [:D] det pleier vi å gjør i helgene [:D] ønsker deg lykke til på kondomeiet, husk å ikke vær for skeptis til ting.kjør på [;)]

Jeg er så absolutt enig på den med lakenet :) så slipper man å måtte hive all sengesett i vaskemaskinen rett etter på :)
Men ikke nok med det så gir den en ekstra piff på stemningen :) Så denne er jeg med på å anbefale så absolutt :)

Back
Topp