Frekke Folk!

MalinDalin

Forumet er livet
Er det bare jeg som syns dette er lovlig frekt?? Gubbens bestevenn ble pappa for to dager siden. Her i tyrkia er det vanlig aa kjöpe en gullmynt (verdi ca 300) ved födsel. Jeg tenkte sh?t au saa kjedel?g og kjöpte ? steden en kurv og stappa den med baby saker (ble?er, kremer saaper U name ?t) og kjöpte et antrekk fra KANZ (tyrkere kjöper ?kke klaer her?fra ford? det er for 'dyrt' HM pr?ser, men jeg elsker det. god kval?tet og nydl?ge klaer) ? t?legg har de faatt arvetöy fra nathan?el for hvertfall en tusen lapp (kan ?kke se det er brukt engang) samt v?ppestol fra f?sher pr?ce som han har bl?tt for stor for.
Saa jeg overekker da kurven og saa smeller det fra kjaerr?nga: Faar jeg ?kke gull??
FAEN ASS!2. gangen jeg har gjort dette for aa vaere sn?ll!ALDRI mer assa!bl?r SAA ?rr?tert!!

Ja, det var frekt, men jeg skjønner det kanskje da, siden det er tradisjon... Jeg hadde i allefall blitt mer glad for kurven enn en gullmynt da, men de skjønner tydeligvis ikke dette med personlige gaver da[;)]

Ja det var jo ufint.. men kan de bruke denne gullmynten til noe da? Fungerer den som penger?
Hvis ikke skjønner jeg ikke helt hvorfor de så gjerne heller ville hatt det.

Herregud så frekt....
Greit nok at det er tradisjon å få en gullmynt, men hvor mye verdi er det i den i forhold til hva du ga henne. Det skiller sikkert flere tusen.
Eg hadde blitt overlykkelig hvis eg hadde fått så mye i fødselsgave.

utakknemmelig kaller eg det.....

ORIGINAL: BabyCala

Ja det var jo ufint.. men kan de bruke denne gullmynten til noe da? Fungerer den som penger?

ja man kan veksle den ?nn.. men jeg vet (kjenner den dama der) at de pengene ?kke v?lle gaa t?l ungen, men t?l hennes nye veske/sko U name ?t.. derfor jeg ?kke v?lle g? det aa...er jo ungen som skal ha!

Jeg lurer litt på hva du svarte da jeg egentlig, hehe. Hvis du vil fortelle da. [:)]

jeg sa t?l gubben paa norsk at det er l?ke för jeg trer den jeavla kurven over det dustete hodet hennes!saa sa jeg t?l hun paa tyrk?sk '? m?tt land s?er v? bare takk for gaven!'

ORIGINAL: MalinDalin

jeg sa t?l gubben paa norsk at det er l?ke för jeg trer den jeavla kurven over det dustete hodet hennes!saa sa jeg t?l hun paa tyrk?sk '? m?tt land s?er v? bare takk for gaven!'

Du er bare RÅÅÅÅ!!!!

Men fyyyyyyyyyyyyyy flate så frekk hun var! Skjønner godt at du ble temmelig pissed ja.....[&:]

ORIGINAL: BabyCala

ja man kan veksle den ?nn.. men jeg vet (kjenner den dama der) at de pengene ?kke v?lle gaa t?l ungen, men t?l hennes nye veske/sko U name ?t.. derfor jeg ?kke v?lle g? det aa...er jo ungen som skal ha!

Jeg hadde gjort akk d samme om jeg visste at pengene ikke hadde gått til barnet og gitt f.... i hva dama mente om gaven!!!!, kos deg med tanken på at du gjorde det beste du kunne for barnet!!!!.
You go girl!!![:D][:D][:D]

hahaha du er så morsom! jævli frekt ja!

ja denne dama er frekkere enn flatlusa!har allt?dd vaert det, ogsaa l?ker hu IKKE meg ford? jeg er norsk. husker hu kom paa besök naar nadde var typ 3 mndr, han var ? daarl?g form og gr?nete og fölgel?g var husarb l?tt ned pr?or?tert. hvertfall pluttsel?g sto hu paa döra kom ?nn og sa: vet du, ? m?tt land, Tyrk?a rydder v? ? huset.. saa jeg svarte:? m?tt land, Norge kommer barna först. etter en stund med st?llhet sa hu: lag te, her ? Tyrk?a er det vanl?g aa be gjerster paa te, saa jeg svarte: vel ? m?tt land er gjester ?nnv?tert! ARGH denne dama assa!!

dessuten er jeg kjempe te?t og 'b?g spender' som har barnesete ? b?len. Herregud, jeg kan jo bare ha guttungen paa armen!jeeeeez!

dessuten er jeg kjempe te?t og 'b?g spender' som har barnesete ? b?len. Herregud, jeg kan jo bare ha guttungen paa armen!jeeeeez!

Der sa du det![:D]
Hærregud, hva tenker folk egentlig med?!?![:'(]
Møkka-dritt-kjærring!(ikke du nei, men hu som fødte!)[;)]

Så bra [:D][:D]

[:-] Hva fan skal de med alle de gullmyntene[:-]

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: Catski

[:-] Hva fan skal de med alle de gullmyntene[:-]

jeg så et program en gang, tror det var oprah.. Fra dubai(?) ellernåt.. Hehe gud jeg er god på detaljer! Iallefall, der fikk damene gullmynter. De fikk ikke jobbe, så det var eneste de hadde som var deres. Greit å vite man har litt i bakhånd dersom alt skulle skjære seg.  Kanskje litt derifra man har det?

Sier jo noe der[8|]

Back
Topp