Jeg og min mor kom hjem etter en handlerunde og hun skulle slippe meg av på parkeringsplassen. Mens vi satt inni bilen og sier ha det til hverandre, sykler det opp en gutt på rundt 11-12 år. Rødt hår, regulering, gjennomsnittlig høy og med splitter ny og flott sykkel. Det ser ut som han vil spør om noe og mor åpner vinduet. Så før vi i det hele tatt får spurt om vi kan hjelpe spør han i en frekk og obsternasig tone " kan jeg få godteri? ". "Nei", sier vi " vi har ikke et snev av godteri". Så skuler han surt på oss uten snev av skam og blir stående utenfor bilen å kikke på oss som om det var vi som ikke kunne oppføre oss!.
Jeg har aldri opplevd maken til frekk liten satan! Hadde jeg vært moren hans hadde jeg langsjems og gravt meg ned i hagen over hvordan jeg kunne ha feilet så utrolig i oppdragelsen av barnet mitt.. og hadde det vært min sønn som hadde oppført seg slik og jeg hadde fått nyss i det... ja da hadde det blitt månelyst!
Det er så viktig med gode holdninger.. barna lærer av hva vi gjør.. å jeg kan bare lure på hvor han har fått den ufordrageligheten fra. Sjelden har jeg følt så stor avsmak for et barn.. jeg ble helt overrasket av meg selv..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har aldri opplevd maken til frekk liten satan! Hadde jeg vært moren hans hadde jeg langsjems og gravt meg ned i hagen over hvordan jeg kunne ha feilet så utrolig i oppdragelsen av barnet mitt.. og hadde det vært min sønn som hadde oppført seg slik og jeg hadde fått nyss i det... ja da hadde det blitt månelyst!
Det er så viktig med gode holdninger.. barna lærer av hva vi gjør.. å jeg kan bare lure på hvor han har fått den ufordrageligheten fra. Sjelden har jeg følt så stor avsmak for et barn.. jeg ble helt overrasket av meg selv..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app