Frekk sjef!!!

Bondefruen

Forelsket i forumet
Er frisørlærling, å skal ta svenneprøve i sommer.. Nå har jeg bekkenløsning å er 50% sykemeldt denne uken pga en hendelse igår.

Svaret jeg fikk av sjefen da jeg leverte sykemelding var: "haha, å du skal ta svenneprøve i sommer??"

@&?!%}€$]*~€ sier jeg!!!!!

Det var nokk ment som en spøk? :) Men skjønner at den var litt frekk ja : s

sendt fra Note 3 - sengekos

Nope, hun er slik. Ikke første gang jeg får en frekk kommentar. Å ei som jobba der tidligere sluttet pga henne..

ja da skjønner jeg : @ kjedlig at det skal være slik på jobb :( Du får prøve å svare tilbake ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

For ei hurpe !!

Herregud... Alltid kjekt med saklige sjefer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Look on the bright side - etter svenneprøven er du vel ferdig der? No more bossy biatch! :D

Kjenne eg koke på dine vegne!
E så forb"¤&¤a unødvendig å lira av seg sånne kommentara....

Jøsses..... Hu hørtes mindre trivelig ut i grunn!!!

Men på den positive siden - når du blir ferdig med prøven er du vel ferdig med hele dama??

Ja jeg er jo det, men siden jeg er sykemeldt må jeg ta opp læretiden etter permisjonstiden :(
Men det blir kun 3-4 mnd, å da er det Bon Voyage!!:)

Ikke første gang hun kommer med slike kommentarer, å den andre lærlingen er redd henne. Yeei, hyggelig arbeidsplass :p

Ja jeg er jo det, men siden jeg er sykemeldt må jeg ta opp læretiden etter permisjonstiden :(
Men det blir kun 3-4 mnd, å da er det Bon Voyage!!:)

Ikke første gang hun kommer med slike kommentarer, å den andre lærlingen er redd henne. Yeei, hyggelig arbeidsplass :p
At slike mennesker ser seg selv som kompetente til å ta på seg lærlinger er ganske utrolig!!!

Da jeg fortalte at jeg var gravid, noe jeg hadde gruet meg til i flere uker, satt hun bare å måpte å så på meg før hun plutselig sa "Enkelte kan bare ta av seg trusene for så å bli gravid, mens andre må slite i flere år!"

Hadde jeg vært gal om jeg hadde gitt blanke faen i svenneprøve å alt sammen?? For jeg vil virkelig ikke tilbake dit!

Da jeg fortalte at jeg var gravid, noe jeg hadde gruet meg til i flere uker, satt hun bare å måpte å så på meg før hun plutselig sa "Enkelte kan bare ta av seg trusene for så å bli gravid, mens andre må slite i flere år!"

Hadde jeg vært gal om jeg hadde gitt blanke faen i svenneprøve å alt sammen?? For jeg vil virkelig ikke tilbake dit!
Øhm ja. Hun aner vel ingenting om hvor lenge dere har prøvd..? Hjelpes meg, snakk om å ta det personlig.

-Taster fra appen-

Neimen jøss....

For en fæl kjerring! Jeg hadde prøvd å holde ut og fullført svennebrevet. Det er kjipt nå, men verdt det når du er ferdig og har utdannelsen i boks:) prøv å gi f..... I den tydeligvis demente dama.

Sent from my iPad using BV Forum

Bitter over andres oppnåelser much? :P

Back
Topp