Freia Påskeegg

Mamman til Snart 2

Glad i forumet
ja nå har de kommet i butikken, så løp å kjøp jenter..  [:D][:D] 
MMmmmm bare ELSKER de eggene der... [8D]
De er farlig gode..

he he...
Det er jo smak å behag da. Men jeg bare ELSKER de, klarer ikke å vente til påske med å spise de. Kan ikke stappe i seg sånt etter fødselen, he he.. må bare spise sunt da [8D]

de er gode.. mn blir jo dårlig av bare ett.. sier vell litt om hvor mye sukker det er i dem.. så styrer fin unna fram til lillemann er ute ihvertfall.. ser ikke noe behov for at han skal bli så mye større en han allerede er[8D]

som jordmor sa.. jo mere sukker, jo større baby...[&:]

uff, ja har hørt noen stygge rykter om at de er kommet[&:] rett og slett ikke bra for den her kroppen!!hehe, elsker de egga der altså[8D][:D]

ÅÅÅ ja de er knall gode!!!!!!!!!![:D][:D] 

Meeeen må begrense meg der,.. passe på vekta og formene... hahaha

jeg klarte ikke det i dag på butikken... men lykke til.. [8D]

Åh, guuud de er farlige [8D]
*løpe i butikken*

Ååååå d er godt!!! Men fy søren så usunne de er!!! Synes d var passe tidlig me påskegodt nå da!!!! [:'(]

mmm, guuud så gode de er:D Nesten så jeg kan kjenne den myke "kremen" i munnen. Nam nam:D

ORIGINAL: Krokodillen

ORIGINAL: chantonet

har allerede konsumert 2 egg, måtte reise ned og kjøpe 3 pakker i sted [&:]

Dere er crazy [8D][:D]

må si meg enig.. 1 holder lenge[:)]

NEEEEI de er bare alt for gode! og det er ALT for tidlig at de er kommet nå!!! Hva skal en høygravid gjøra rundt slike fristelser?!?!?!

Kjempegode og den lilla kartongen er fantastisk - håper den er slik i år også..Tror jeg må vente med å smake og dermed også få kjøpt inn - selvkontrollen er svekket de siste ukene; På to dager har jeg spist en 200g sjokoladeplate alene på formiddagen..huff.

OI!!! De satt vi faktisk å snakka om her en dag..[8D] Nam nam...

De er kjempe god [:D]

ORIGINAL: Snøjenta

hmm... er det de som er sånn myke inni?

Jaaa[:D]

Lykkelite - jeg kan bruke dem til å pakke hjemmemalte påskeegg, hjemmestøpte lys i eggeskall i eller hjemmelagde sjokoladeegg i eggeskall oppi (som vi kan gi bort i påskegave), til oppvevaring av påskeegg eller antikke små julekuler f.eks.

Back
Topp