Freia Melkehjerter

Fru Lotten

Forumet er livet
Til min syke mamma som trenger litt oppmuntring om dagen![:)]

Nydelig eske, jeg er imponert! [:)]

ORIGINAL: Nikki!

så flott

Tror jeg å må prøve!!!!!!![;)]

Denne var bare helt fantastisk flott

Fantastisk fin!![:D][:D]

Hva slags blomster har du brukt?? Er de i papir eller no annet stoff?

ORIGINAL: pustle

Fantastisk fin!![:D][:D]

Hva slags blomster har du brukt?? Er de i papir eller no annet stoff?

det er prima med metallblomster inni

Wooooow!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

må bare si woooooooooooow!!!!!!!! du e super flink altså[:D]

Så lekker den eksen ble, no blir mammaen din glad tenker eg.
Fikk en ide til julepresang til min kjære bestemor nå (håper det e greit)[8|]
Fantastisk flott med inspirasjon fra en så flink og kreativ jente.

lurer på om du vil avsløre hvordan du har gjort dette... ble jo helt nyyydelig, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det samme [&:] har fått festet magneter slik at den kan åpnes fra den ene siden og at lokket holder seg igjen, men hvordan klipper jeg arkene fin, slik at det ikke blir et lappeteppe...?

ORIGINAL: dagosi

lurer på om du vil avsløre hvordan du har gjort dette... ble jo helt nyyydelig, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det samme [&:] har fått festet magneter slik at den kan åpnes fra den ene siden og at lokket holder seg igjen, men hvordan klipper jeg arkene fin, slik at det ikke blir et lappeteppe...?

jeg tok og kjøpte en eske ekstra jeg (så hadde jeg en å spise opp og[:D]) og brettet ut den esken sånn at jeg hadde en mal. så tegnet  jeg bare etter og klippet et par mm utenfor igjen (papiret som skal brukes til å kle den må jo være litt større![;)])

Ååååå

Jeg og trenger oppmuntring (har hjemlengsel), hint hint[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

hva står det inni forresten?

da mødre ble til
var tanken ganske klar
for mødre har noe i seg
som ingen andre har

de øser av sin omsorg
og deler alt de vet
de viser deg at livet
er håp og kjærlighet

derfor har vi mødre
og dersom du spør meg
den beste mor i verden
det er nettopp deg!!

rå tøft, da skal jeg til innkjøp av en mal!

ORIGINAL: Lotten

jeg tok og kjøpte en eske ekstra jeg (så hadde jeg en å spise opp og[:D]) og brettet ut den esken sånn at jeg hadde en mal. så tegnet  jeg bare etter og klippet et par mm utenfor igjen (papiret som skal brukes til å kle den må jo være litt større![;)])

hm, så du bretter ut hele eska først, klipper rundt den med papiret du vil bruke,limer fast for så å pusle den sammen igjen?
eller bare klipper du etter den ene som du har bretta ut åsså limer på den andre eska som er hel.
Må inn med tskje her[:D]

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

ORIGINAL: Lotten

hm, så du bretter ut hele eska først, klipper rundt den med papiret du vil bruke,limer fast for så å pusle den sammen igjen?
eller bare klipper du etter den ene som du har bretta ut åsså limer på den andre eska som er hel.
Må inn med tskje her[:D]

jeg bruker den ene som aml og tegner etter. Den "nye" esken (det jeg skal kle esken med) lager jeg i tre deler - bunn, lokk og innmat. fant uta at det var enklest, det er så lett at det blir for trangt ellers, for papiret man kler med må jo være litt større enn utgangspunktet[;)]
Brettekantene lager jeg med brettekniv mens jeg "kler" esken med papir uten lim, før jeg gjør kantene skarpere, og til slutt limer jeg[:)]

wow, råflott! du er virkelig flink!
og for en julegaveide!!!!
et kort og en liten gave i samme slengen...

må prøves! [:D]

Back
Topp