Fru Lotten
Forumet er livet
Til min syke mamma som trenger litt oppmuntring om dagen![:)]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Nikki!
så flott
ORIGINAL: pustle
Fantastisk fin!![:D][:D]
Hva slags blomster har du brukt?? Er de i papir eller no annet stoff?
ORIGINAL: dagosi
lurer på om du vil avsløre hvordan du har gjort dette... ble jo helt nyyydelig, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det samme [&:] har fått festet magneter slik at den kan åpnes fra den ene siden og at lokket holder seg igjen, men hvordan klipper jeg arkene fin, slik at det ikke blir et lappeteppe...?

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma
hva står det inni forresten?
ORIGINAL: Lotten
lurer på om du vil avsløre hvordan du har gjort dette... ble jo helt nyyydelig, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det samme [&:] har fått festet magneter slik at den kan åpnes fra den ene siden og at lokket holder seg igjen, men hvordan klipper jeg arkene fin, slik at det ikke blir et lappeteppe...?
jeg tok og kjøpte en eske ekstra jeg (så hadde jeg en å spise opp og[:D]) og brettet ut den esken sånn at jeg hadde en mal. så tegnet jeg bare etter og klippet et par mm utenfor igjen (papiret som skal brukes til å kle den må jo være litt større![;)])
ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma
ORIGINAL: Lotten
jeg tok og kjøpte en eske ekstra jeg (så hadde jeg en å spise opp og[:D]) og brettet ut den esken sånn at jeg hadde en mal. så tegnet jeg bare etter og klippet et par mm utenfor igjen (papiret som skal brukes til å kle den må jo være litt større![;)])
hm, så du bretter ut hele eska først, klipper rundt den med papiret du vil bruke,limer fast for så å pusle den sammen igjen?
eller bare klipper du etter den ene som du har bretta ut åsså limer på den andre eska som er hel.
Må inn med tskje her[:D]