Fregner

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
nå er det snart påske, og da spretter fregnene frem som en stjernehimmel.
Fregner er fint på andre, men med meg så liker jeg det ikke.
Et lite dryss over nesten og kinnene hadde vært Ok. Men jeg får det over hele ansiktet.
For leg er det et kompleks, da jeg har hørt det hele barndommen..STYGGE FREGNETRYNE!!

Finnes det noen kremer eller noe annet enn høy solfaktor som hjelper?

Ville bare si jeg syns det er trist du har opplevd det [emoji169] Selv syns jeg fregner er så fint. Storesøster har fregner som kommer slik som deg. Kan ikke huske hu fikk høre noe navn på det. Men hu kan være ganske kvass da. Så hu sa helt sikkert noe 10 ganger verre tilbake gitt [emoji56]

Men hu får fregner. Hvert år. Uavhengig av hva hu smører seg med da. Så dessverre ingen tips herifra da.

Mine er borte:( synes ikke det er stygt på noen måte. Men er vel fint lite å få gjort med det. Eldste får fregner på solfaktor 50+.

Jeg har trynet fullt av fregner hele året og blir enda verre i sola. Vet ikke om noe som funker, da hadde jeg vært den første til å prøve det. Synes ikke fregner er fint i hele tatt.

Jeg syns fregner er skikkelig fint! Har en venninne som er rødhåra med fregner. Hun er vakker, det har jeg alltid syntes. [emoji4]

Jeg synes fregner er fint:) Dumt at du har opplevd å bli ertet for det :( Jeg hadde fregner i ansiktet før jeg fikk barn, men etter at jeg fikk første i 2013 `forsvant` de :eek: Kunne gjerne fått de tilbake ..

Ja
Jeg synes fregner er fint:) Dumt at du har opplevd å bli ertet for det :( Jeg hadde fregner i ansiktet før jeg fikk barn, men etter at jeg fikk første i 2013 `forsvant` de :eek: Kunne gjerne fått de tilbake ..
, Har alltid følt litt kompleks for fregnene.. på vinteren er de nesten borte.. men på sommeren krydrer det skikkelig..

Jeg har det på samme måte. Men jeg får bare litt da. Men jeg kan ikke fordra det. Så jeg bruker caps og solfaktor 50 blokk i ansiktet.

Du er heldig! Jeg var sånn som deg før, fikk fregner når sola tittet frem. Men nå har jeg det hele året! De går ikke bort igken om høsten som før :( aaaner ikke hvorfor!? Det er sjenerende. Er også utover armene og skuldrene!

nå er det snart påske, og da spretter fregnene frem som en stjernehimmel.
Fregner er fint på andre, men med meg så liker jeg det ikke.
Et lite dryss over nesten og kinnene hadde vært Ok. Men jeg får det over hele ansiktet.
For leg er det et kompleks, da jeg har hørt det hele barndommen..STYGGE FREGNETRYNE!!

Finnes det noen kremer eller noe annet enn høy solfaktor som hjelper?
Lær deg å like fregnene dine istenden. Det er bedre

Hilsen mobbeoffer med fregner absolutt over hele kroppen

Trist at du har det sånn. Jeg har fregner i hele fjeset, og på begge armene. I fjeset er de blekere om vinteren, men like sterk farge på de på resten av kroppen. Jeg kan dekke dem noelunde med foundation, men gjør det sjelden.
Synes fregner er fint jeg :) Både de som har mye, og de som bare har litt.

Fregner i ansikter her å jeg liker det ikke.
Så om du finner noe som kan hjelpe så si frw

Synes litt er fint, et lite dryss.
Men det er nok noe med det..
Liker ikke selv å ha så mange

Back
Topp