Purpurea Gift med forumet 19 Mar 2011 #1 har gutten min begynt å få nå i sola som har tittet frem Ifjor var det 3, i går blir det nok fler. Syns han er så søt med de bitte bitte små fregnene sine[:)][:)][:)]
har gutten min begynt å få nå i sola som har tittet frem Ifjor var det 3, i går blir det nok fler. Syns han er så søt med de bitte bitte små fregnene sine[:)][:)][:)]
D Danii Og Småtrollene Glad i forumet 19 Mar 2011 #2 Det er så søtt med fregner :) Leste et eller annet sted at fregner var tegn på sunn og frisk hud?! :)
Det er så søtt med fregner :) Leste et eller annet sted at fregner var tegn på sunn og frisk hud?! :)
siljegulli Forumet er livet VIP 19 Mar 2011 #3 [:)] Både jeg og sambo har fregner, så det blir nok fregner på snuppa også[:D]
Piril Glad i forumet 19 Mar 2011 #4 Som en sa til meg en gang: et ansikt uten fregner, er som en himmel uten stjerner! [:D]
Purpurea Gift med forumet 19 Mar 2011 #5 ORIGINAL: Piril Som en sa til meg en gang: et ansikt uten fregner, er som en himmel uten stjerner! [:D] Koselig sagt[:)]
ORIGINAL: Piril Som en sa til meg en gang: et ansikt uten fregner, er som en himmel uten stjerner! [:D] Koselig sagt[:)]