Fregnefantens vei til å bli mamma

Tror en mal vil være greit, lettere å se utviklingen av svangerskapet da vil jeg tro [emoji4]
Fikk tilbake atopisk eksem, hadde ekstremt tørr og rød hud rundt øyne og lepper.. leppene sprakk daglig pga dette, så er utroooolig deilig å kunne smile igjen nå! [emoji28]

Hmm, kanskje ta det opp med legen ved neste time? Gjør kvisene vondt? [emoji85]
Ahh, aldri hatt atopisk eksem. Nei, gjør ikke noe vondt men bare irriterende å se på [emoji85]

Skal prøve å finne en mal men kommer ikke til å skrive vekt [emoji87] bare kilo jeg har gått opp [emoji85]
 
Ahh, aldri hatt atopisk eksem. Nei, gjør ikke noe vondt men bare irriterende å se på [emoji85]

Skal prøve å finne en mal men kommer ikke til å skrive vekt [emoji87] bare kilo jeg har gått opp [emoji85]
Samme her [emoji28] vekta mi er det kun et fåtall som vet, og slik skal jeg holde det [emoji12]
Bra de ikke gjør vondt da! [emoji4] kan hende huden din er tørr? Jeg fikk mange småkviser i da huden min begynte å bli veldig tørr, men ga seg litt når jeg fant en god fuktighetskrem.
 
Samme her [emoji28] vekta mi er det kun et fåtall som vet, og slik skal jeg holde det [emoji12]
Bra de ikke gjør vondt da! [emoji4] kan hende huden din er tørr? Jeg fikk mange småkviser i da huden min begynte å bli veldig tørr, men ga seg litt når jeg fant en god fuktighetskrem.
Sikkert bare tørr ja, har brukt litt en kortison salve jeg har liggende men glemmer å bruke den [emoji85]
 
Sikkert bare tørr ja, har brukt litt en kortison salve jeg har liggende men glemmer å bruke den [emoji85]
AgrOsan er en veldig god krem på problemhud [emoji4] kjøper den på helsekost, bruker knapt kortisonkrem lenger da jeg syns AgrOsan hjelper nesten like godt. Tror kombinasjonen av den og kortison var det som tok knekken på eksemet mitt [emoji4]
 
18+2

Menstermin: 28.april 2018

Tul termin:24.april 2018

Oul termin: har ikke vært på oul enda

Vektendring: -4kg

Cravings: ingen nå for tiden

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: ganske så bra [emoji4] ingen plager

Kjenner liv: daglig [emoji7] kjenner ikke så godt utenpå, mye fordi småen blir flau med en gang vi legger en hånd på magen for å kjenne [emoji28]

13656771f6c62df31149ee35c24c2748.jpg
 
AgrOsan er en veldig god krem på problemhud [emoji4] kjøper den på helsekost, bruker knapt kortisonkrem lenger da jeg syns AgrOsan hjelper nesten like godt. Tror kombinasjonen av den og kortison var det som tok knekken på eksemet mitt [emoji4]
Kanskje jeg skal prøve den ja [emoji1] den har jeg ikke [emoji4]
 
19+1 [emoji4]

Menstermin: 28.april 2018

Tul termin: 24.april 2018

Oul termin: har oul i morgen [emoji7]

Vektendring: ned 5kg

Cravings: mye usunt, prøver iherdig å la være.. samboeren er flink til å oppmuntre meg til å la være også [emoji4]

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: ganske bra. Har litt kynnere-lignende følelse av og til, og sliter litt med ryggen. Men ellers ingen særlige plager [emoji4]

Kjenner liv: jaa [emoji7] hver dag, og småen begynner å bli sterk [emoji173]
 
19+3 [emoji4]

Vært på ultralyd idag og fikk se en aktiv og frisk gutt [emoji170][emoji7] var umulig å ikke se at det er en gutt i magehuset [emoji28]


Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april [emoji4]

Vektendring: -5kg

Cravings: Noenlunde under kontroll

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Bra

Kjenner liv: Har en livlig akrobat i magen, masse liv hver dag [emoji7]

dbe4cd15d56618a4af08e72deaa175d5.jpg
 
Åå så gøy! Gratulerer så mye[emoji170][emoji7]

Låner forresten ide’én med mal jeg, Har ikke tenkt på det men det er jo helt supert da det kan være vanskelig å finne ting å skrive om etter hvert[emoji85][emoji2]
 
Åå så gøy! Gratulerer så mye[emoji170][emoji7]

Låner forresten ide’én med mal jeg, Har ikke tenkt på det men det er jo helt supert da det kan være vanskelig å finne ting å skrive om etter hvert[emoji85][emoji2]
Tusen takk [emoji7] har svevd på en lyseblå sky siden ultralyden [emoji170]

Mal var fantastisk lurt! Lånte selv idéen [emoji4] er lett for å gå tom for ting å skrive om, hvertfall nå som man har kommet et stykke og det å gå gravid begynner å bli litt vanlig [emoji28][emoji85]
 
Åå så heldig du var som fikk se hva det blir [emoji7] jeg og vil [emoji4]
Følte vi var veldig heldige [emoji7] for han lå litt dumt til i begynnelsen, og ikke ville han ligge i ro heller, så hun hadde litt problemer med å ta de nødvendige målene [emoji28] det gikk heldigvis til slutt, men fikk ikke så gode bilder siden han ikke lå i ro [emoji12]
 
Følte vi var veldig heldige [emoji7] for han lå litt dumt til i begynnelsen, og ikke ville han ligge i ro heller, så hun hadde litt problemer med å ta de nødvendige målene [emoji28] det gikk heldigvis til slutt, men fikk ikke så gode bilder siden han ikke lå i ro [emoji12]

Min lå heller ikke i ro [emoji23] kan være at jeg drakk kakao rett før [emoji87] men her lå navlestrengen mellom beina så teknikeren så ingenting [emoji4]
 
Min lå heller ikke i ro [emoji23] kan være at jeg drakk kakao rett før [emoji87] men her lå navlestrengen mellom beina så teknikeren så ingenting [emoji4]
Heheh, da blir det vel fart i magen [emoji28] her hadde jeg spist frokost like før timen, så var vel noe energi i omløp her også [emoji12]
Hadde du fått time til ny ul? [emoji4]
 
Heheh, da blir det vel fart i magen [emoji28] her hadde jeg spist frokost like før timen, så var vel noe energi i omløp her også [emoji12]
Hadde du fått time til ny ul? [emoji4]
Veldig til fart og [emoji23] fikk ny time med det samme jeg var på OUL, skal tilbake 11 januar for å sjekke plassering av morkaken igjen [emoji4]
 
20+2; over halvveis nå [emoji7]

Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april

Vektendring: Har ikke veid meg denne uken

Cravings: Søtsaker [emoji58]

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Bra [emoji4]

Kjenner liv: Masse liv, men lite utenpå
 
Jøss det var endel nedgang, spiser du nok?
Spiser masse nå, hele tiden [emoji23] gikk ned 6 kg i første trimester, så har klart å endelig begynne å legge på meg igjen [emoji4] og har en del fra før av, så er ingen krise. Småen har alt han trenger [emoji4]
 
21+3, har glemt å oppdatere her [emoji28]

Menstermin: 28.april

Tul termin: 24.april

Oul termin: 23.april

Vektendring: -2kg

Cravings: Klementiner har plutselig blitt veldig godt! Har ikke spist det på mange år [emoji12]

Tilskudd: Nycoplus Mamma

Formen: Ganske bra [emoji4] Sliter en del med forstoppelse, oppblåsthet og luft + litt luftsmerter for tiden.

Kjenner liv: Masse liv hver dag [emoji4] I går kjente jeg at han strøk seg langs magen min, det var en veldig koselig opplevelse [emoji7]
 
Last edited:
Back
Topp