Freeeeeeedag...

sandra 22

Gift med forumet
God fredagsmorgen[:D]
Jeg er trøtt i dag,men jeg tror formen er helt grei i dag??vet ikke helt ennå[:D]
Håper på att jeg er menneske i helgen,for kunne godt tenke meg å gjøre ferdig julegavene.
Det hadde vært noe det,vi får se?!

I kveld er det X- faktor,å noe god mat å kose mose gutta mine..De er bare best(skryte,skryte)
Ha en fin dag flotte damer[:)][:D]

God morgen! [:)]

Gikk og la meg litt over kl 22 i går, så da Tobias våkna 6.25 var det på en måte greit! [:)] Vi la oss i storsenga sammen, kjørte Lynet McQueen og Doc Hudson i senga og venta på at Ida skulle våkne. Nå er hun også våken, så vi skal ordne oss og gå i bhg etterhvert her. Drømte i natt at jeg skulle levere ungene i bhg, men så glemte jeg igjen ungene hjemme, så må prøve å huske dem når vi går i dag da! [8D][:D]
Jeg stikker på trening når de er levert, rekker nok ikke step-timen i dag, så får kjøre masse utholdenhet for meg selv. Så blir det en kjapp butikktur før jeg stikker hjem og slapper av litt før ungene skal hentes igjen.
Sambo kommer hjem til kl 18 i dag, da blir det fredagspizza før han sendes ut for å måke litt, hehe. Har måkt litt ute jeg og altså, men han skal få lov å måke litt til de oppe, de har jo vært 2 uker i Syden nå, og setter sikkert pris på nymåkt gårdplass når de kommer hjem i morgen! [:)]

Ha en fin fredag dere! [:)]

God morgen[:)]
Jeg er på jobb, men skal heldigvis ikke jobbe full dag i dag. Avspaserer siden vi har besøk.
I ettermiddag blir det vel til å lage litt god middag, ordne med litt julegaver og leke litt i snøen antar jeg. Må nyte snøen nå siden det er meldt regn i morgen[&:]

Ha en fin dag:)

Tuddelu!

Jeg har vært våken ei stund, men ligget å "dratt meg" i senga til nå[:D] Deeeeilig!
Nå har jeg nettopp spist frokost, skal se litt tv, kle på meg, hente Amalie litt før 14 og kjøre til flyplassen. Vi skal hente min mor og gubben som har vært på tur, og Amalie ELSKER fly[:D]

Vi blir vel litt til de før vi drar hjem. Da er det tacokos og x-faktor, heia Atle![:D]

Jeg rakk steptimen, og hurra for det! [:D] Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg slapper av litt før jeg går oppover i bhg igjen.

Da er det visst bestemt. Sambo begynner å jobbe i Oslo fra mandag av, skal være der til torsdag i første omgang. Hurraaaaaaa...

Idag er jeg bare hjemme og slapper av, gjør LITT huslige ting.. Robin har fri idag også, så da bare koser vi oss litt..

Ikveld er det julerevy og middag med jobben til sambo, blir koos! [:)] Og litt fri fra barna er også godt i ny og ne! [:)]

Back
Topp