Freeeeeddan!

Rayman er jo UMULIG å spille!:eek::P hvertfall på play station :P hahaha kontrollene flakser vegger-mellom, så jeg har forlatt ps3 :P hahah..
Gøy er det!! Vondt i fingrene av all trøkkinga jeg nå..Blir jo helt hekta veittu! ;) Ja, det kommer et og anna styggeordet her da.. :p

God kveld jenter :):):)

Dagen her har vært fin, og gått i ett!
Jeg sto opp kl 9:30, etter litt om og men så bestemte Emira seg at hun ville i bhg :P Så pappan fikk levert hun rundt halv 11 :) og jeg hentet hun kl 2, siden bestisen hadde tatt fri idag..mens hun var i bhg så fikk jeg skiftet på sengene, tørket av lister på soverommet vårt, vasket gulv, vasket bad, brettet klær, hengt opp nyvasket klær, og ryddet litt her og der :) såååå gikk jeg og jentene ned til mamman min (ca 15 min å gå, men når Emira er med, så tar det fort 20-25 min :P), dem reiser en ukes tid til DK ;) (dem reiser inatt) :P

Liana har virkelig utforsket hos bestemor idag :) hun har tidligere ikke villet være så mye på gulvet der før idag, og da hadde hun pluselig ikke tid til å sitte på fanget mer :P:D
Nå sitter jeg i sofan og slapper av ;) bekkenet her fullstendig ubrukelig nå..men kansje ikke så rart :P hehe..

Ha en strålende kveld!

Gøy er det!! Vondt i fingrene av all trøkkinga jeg nå..Blir jo helt hekta veittu! ;) Ja, det kommer et og anna styggeordet her da.. :p

haha ja er jo kjempe gøy da :D litt stygge ord og sinne hører med til spill :P hahaha..

God kveld jenter :):):)

Dagen her har vært fin, og gått i ett!
Jeg sto opp kl 9:30, etter litt om og men så bestemte Emira seg at hun ville i bhg :P Så pappan fikk levert hun rundt halv 11 :) og jeg hentet hun kl 2, siden bestisen hadde tatt fri idag..mens hun var i bhg så fikk jeg skiftet på sengene, tørket av lister på soverommet vårt, vasket gulv, vasket bad, brettet klær, hengt opp nyvasket klær, og ryddet litt her og der :) såååå gikk jeg og jentene ned til mamman min (ca 15 min å gå, men når Emira er med, så tar det fort 20-25 min :P), dem reiser en ukes tid til DK ;) (dem reiser inatt) :P

Liana har virkelig utforsket hos bestemor idag :) hun har tidligere ikke villet være så mye på gulvet der før idag, og da hadde hun pluselig ikke tid til å sitte på fanget mer :P:D
Nå sitter jeg i sofan og slapper av ;) bekkenet her fullstendig ubrukelig nå..men kansje ikke så rart :P hehe..

Ha en strålende kveld!
Wow! Det er mama'n sin som har fått gjort en haug med ting i dag. Skjønner at du er sliten i både hode (støvsuger istedenfor snørrunger?? ;)) og kropp da.

Wow! Det er mama'n sin som har fått gjort en haug med ting i dag. Skjønner at du er sliten i både hode (støvsuger istedenfor snørrunger?? ;)) og kropp da.

hehe ja må utnytte energien når man først har den, og godt var det å gå gjort så mye :D fikk også dusjet å sånt, men glemte å skrive det :P thihi..
hehehe blir litt susete i hode etter en dag med 2 barn og husarbeid :P skjønte selv at dette er noe JEG må ha lest feil :P hahaha for såå mye snørr han man vel ikke?:P:D heldigvis blir det stor avlastning på meg når jeg er hos mamma da, for da er Emira opptatt med tantene sine (som er 12 og 15 år).. og Liana er mye på fanget til de andre :P Mamma tar seg av bleieskift og ofte å gi dem mat også :D deeeeilig :P

Godkveld

Vi er på besøk hos faren min, broren min med familien er også her. Ingen skjønner jeg er gravid tror jeg, enda jeg har takket nei til øl og vin. Til og med tatt med eget alkoholfritt:cool:
Spent på om de sier noe i morgen:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Godkveld

Vi er på besøk hos faren min, broren min med familien er også her. Ingen skjønner jeg er gravid tror jeg, enda jeg har takket nei til øl og vin. Til og med tatt med eget alkoholfritt:cool:

hehe spennende om en eller annen klarer å sette sammen brikkene :):P

Godkveld

Hehe.. Nesten rart om de ikke sier noe!! ;)
Hvor mange uker er du nå da?

Godkveld

Hihi :)
Forteller dere det om de aner noe eller?

Ja, vi må vel si det i kveld om ingen gjetter det i løpet av dagen:cool:

Back
Topp