Freeeeeddan!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
FOR en natt :o :p
Liker dårlig at Lillebror begynner å være så mye våken på natten...
Kan det ha å gjøre med at jeg har vært borte på kvelden og ved legging, selvom begge deler har gått fint??
Jeje, mannen la seg igjen for å orke å kjøre når vi skal av gårde i dag, og jeg er oppe med gutta!
Vasker det siste av klær vi skal ha med og ser Barne-TV!

Lillebror prøvde å puppe OG se barne-tv samtidig, noe som resulterte i full sprut overalt!
B15FBA6C-57EF-4C95-8487-8A28A0835A5E-14864-00000E2259F60548_zpsc7d27e52.jpg

Gutta fant noen ballonger i skapet
51B4FC9C-2283-4D37-9E70-BA0D7D8B657E-14864-00000E2248450A89_zps40ba7d2e.jpg

NÅ gleder vi oss bare til å få pakket og reist!
Det blir så koselig å besøke svigermor, hun gleder seg minst like mye som oss! Og været ser ut til å bli strålende!!!!!
Håper alle får en finfin dag!
Og god helg :D

Hihi.. Nydelige gutta!! :)
Tror du ikke det er tilfeldig at han er våken på natta bare? Barna har jo perioder med nattevåk - enten det er pga plager eller fordi de er våkne. Jenny var også oppe 2timer her ei natt. Da tok hun tak i sengekanten, dro seg opp og lo mot pappaen som satt ved senga hennes. (Det har hun ikke gjort før, så nå har vi senka bunnen..) :)
God tur til dere og kos dere masse!!! :D

Hei og hopp!
FOR en natt :eek: :p
Kan det ha å gjøre med at jeg har vært borte på kvelden og ved legging, selvom begge deler har gått fint??
Jeje, mannen la seg igjen for å orke å kjøre når vi skal av gårde i dag, og jeg er oppe med gutta!

Lillebror prøvde å puppe OG se barne-tv samtidig, noe som resulterte i full sprut overalt!

Det blir så koselig å besøke svigermor, hun gleder seg minst like mye som oss! Og været ser ut til å bli
strålende!!!!!

Så herlige bilder av 2 vakre gutter :love7
Ballonger er populært hos Eskil også?:D Emmeth synes det er kjempegøy;) Lekte med en likedan ballong idag, bare i oransje;)

Hehe, det gikk dårlig og gjøre akkurat de 2 tingene samtidig, altså?:D LOL:) Skjønner jo han også gjerne vil ha med seg barne-tvn;):p Uff, sliter han med sovingen på natta? Våkner han for og få pupp, evt kos? Er jo helt sikkert en omveltning for han også at du jobber litt og at han nå tilbringer mer tid med pappa? Kan også hende han våkner mye pga det skjer mye i utviklingen. Håper det går seg til igjen:) Emmeth våkna 2 ganger i natt han også, men dte er pga han er så innmari tett og at det er snørr overalt:( Bruker snørrsuger, så får ut en del, men han liker det IKKE, men det er så en annen sak;)

Håper dere får en kjempefiiiin tur til svigermor:)

God middag, folkens:)
Sambo er av gårde og henter treverk til gjerde som vi skal få satt opp:) Greit at hagen er inngjerde så ungene ikke kommer seg ned til hovedveien(50 meter ned til veien der det kjører tungtransport osv, og de kjører fort:() Kan jo skje at ungene kan glemme seg og at du følger etter en ball, katt eller noe og kan løpe ut i veien. Følger selvsagt med på barna når de er ute, men gjerde gjør det litt letttere, også er det jo fint og se på:)
Nå er jeg igang med klesvask, skal vaske 3-4 maskiner idag:) Også skal gulvene vaskes.

Emmeth er i stusselig form, men ikke feber, heldigvis. Temp er 37.8, men kan jo endre seg utover dagen. Han er så snørrete, stakkars. Det renner og renner, men er jo bar det kommer ut. Han har liten matlyst, men får i han greit med drikke. Gir han kamille-te med litt sukker i, ja veit de ikke skal ha sukker, men lettere og få i han da, og viktigste er jo han får i seg greit med væske.

Været er litt hips om happ, sola skinner litt, litt blå himmel og en del skyer, men blåser en del!

Håper alle får en gooood dag:)

Eg søv tell klokka 10.30 :D
Fie e på ferie lamme pappaen sin, og de stooorkos seg så eg ha hørt :)

Eg fekk søv leeengeee i dag, og det trengt eg kjenn eg :)

I kveld bi det ut på liiivet regn eg med, e evigheter siden sist :)

Ballonger er populært hos Eskil også?:D Emmeth synes det er kjempegøy;) Lekte med en likedan ballong idag, bare i oransje;)

Hehe, det gikk dårlig og gjøre akkurat de 2 tingene samtidig, altså?:D LOL:) Skjønner jo han også gjerne vil ha med seg barne-tvn;):p Uff, sliter han med sovingen på natta? Våkner han for og få pupp, evt kos? Er jo helt sikkert en omveltning for han også at du jobber litt og at han nå tilbringer mer tid med pappa? Kan også hende han våkner mye pga det skjer mye i utviklingen. Håper det går seg til igjen:) Emmeth våkna 2 ganger i natt han også, men dte er pga han er så innmari tett og at det er snørr overalt:( Bruker snørrsuger, så får ut en del, men han liker det IKKE, men det er så en annen sak;)

Ikke lett å vite gitt. Det går seg nok til :)

Endelig er vi på veien :)
Det tok sin tid!!
Neste ferie skal vi sette av en dag eller to til pakking :-p
Straks ved Minnesund ;)
Har noen timer igjen i bil og lillebror sov bare litt, T sover som en stein som vanlig :-p

Endelig er vi på veien :)
Det tok sin tid!!
Neste ferie skal vi sette av en dag eller to til pakking :-p
Straks ved Minnesund ;)
Har noen timer igjen i bil og lillebror sov bare litt, T sover som en stein som vanlig :-p

Haha, vinker bort mot e6:p;)

Da er vesla i seng her.. Hoppa over siste dubben sin og var steintrøtt nå til kvelden. Det tar på å ha besøk av to søskenbarn og ei tante! :)
Mannen stakk for å handle nettopp, og jeg skal ta meg en kaffekopp og spille Rayman på wii. BLIR så irritert når jeg ikke får det til, og skal iallfall ikke gi meg før jeg greier det! :p ;)

Da er vesla i seng her.. Hoppa over siste dubben sin og var steintrøtt nå til kvelden. Det tar på å ha besøk av to søskenbarn og ei tante! :)
Mannen stakk for å handle nettopp, og jeg skal ta meg en kaffekopp og spille Rayman på wii. BLIR så irritert når jeg ikke får det til, og skal iallfall ikke gi meg før jeg greier det! :p ;)
Lillebror sovnet nettopp i bilen, men det blir nok bare en dupp. Han har ikke fått så mye mat i dag, det er fryktelig vanskelig å få tak i bra mat til babyer når man er på farten :-o
Og vi planla altfor dårlig!

Lillebror sovnet nettopp i bilen, men det blir nok bare en dupp. Han har ikke fått så mye mat i dag, det er fryktelig vanskelig å få tak i bra mat til babyer når man er på farten :-o
Og vi planla altfor dårlig!
Det kan jeg tenke meg at det er! Syns det er lite/kjedelig utvalg av barnemat rundt om kring.:confused: Hvor mange timer har dere kjøre?

Mannen har kjøpt el-kjølebag til å ha i bilen på tur nedover. Skal ha med fruktmos fra Ella's og noen hjemmelaga middager, samt vann til drikke og mme. Lager noen nye middager mens vi er hos tante i Kongsberg tenker jeg, slik at vi har litt i bakhånd til Sverigeturen.

Hvis vi ikke reiser veldig sent på kvelden på veg hjem kunne vi kanskje stoppet og truffet dere? :)

Når blir det?:) jeg skal DK igjen allerede til uka, kanskje!? Det hadde vært kjempekoselig:D

Det kan jeg tenke meg at det er! Syns det er lite/kjedelig utvalg av barnemat rundt om kring.:confused: Hvor mange timer har dere kjøre?

Mannen har kjøpt el-kjølebag til å ha i bilen på tur nedover. Skal ha med fruktmos fra Ella's og noen hjemmelaga middager, samt vann til drikke og mme. Lager noen nye middager mens vi er hos tante i Kongsberg tenker jeg, slik at vi har litt i bakhånd til Sverigeturen.
5 timer pluss pauser og kø :-p
Vel fremme nå!
Vi har en mini kjølebag men må ha fryseelementer i, og det hadde vi heller ikke klart å planlegge :-p

Hei og hopp!
FOR en natt :eek: :p

Det blir så koselig å besøke svigermor, hun gleder seg minst like mye som oss! Og været ser ut til å bli strålende!!!!!

haha amming og tv-titting høres ikke ut som noe som funker nei :P
Kjekke gutter du har foresten! :)
Ønsker dere en fin ferie! kos dere masse ;)
God helg til deg også :D

hahah uff, jeg leste "støvsuger" istedenfor "snørrsuger" :P hahahah litt sliten kansje? :P:P:)

God middag, folkens:)
Sambo er av gårde og henter treverk til gjerde som vi skal få satt opp:) Greit at hagen er inngjerde så ungene ikke kommer seg ned til hovedveien(50 meter ned til veien der det kjører tungtransport osv, og de kjører fort:() Kan jo skje at ungene kan glemme seg og at du følger etter en ball, katt eller noe og kan løpe ut i veien. Følger selvsagt med på barna når de er ute, men gjerde gjør det litt letttere, også er det jo fint og se på:)
Nå er jeg igang med klesvask, skal vaske 3-4 maskiner idag:) Også skal gulvene vaskes.

Emmeth er i stusselig form, men ikke feber, heldigvis. Temp er 37.8, men kan jo endre seg utover dagen. Han er så snørrete, stakkars. Det renner og renner, men er jo bar det kommer ut. Han har liten matlyst, men får i han greit med drikke. Gir han kamille-te med litt sukker i, ja veit de ikke skal ha sukker, men lettere og få i han da, og viktigste er jo han får i seg greit med væske.

Været er litt hips om happ, sola skinner litt, litt blå himmel og en del skyer, men blåser en del!

Håper alle får en gooood dag:)

Ja da skjønner jeg godt at dere vil ha gjerde! :) da klarer man å få slappet litt mer av psykisk når barna leker ute :)
Har dere fått satt det opp idag eller?
Stakkars lille gutten din:( er jo såå slitsomt for dem og oss når dem er så snørreteo_O:( men heldigvis så går det over etterhvert :) Hadde gjort det samme som deg når det kommer til sukker! :) litt skader da ikke.. hehe viktigere er det jo å få i dem væske.. Når små barn har omgangsyke, så anbefaler jo leger farris/bris blandet med eplenektar/juice, fordi sukker og salt binder magen.. så da kan det ikke være så ille å gi de små litt sukker i kamille-te heller :)

Rayman er jo UMULIG å spille!:eek::P hvertfall på play station :P hahaha kontrollene flakser vegger-mellom, så jeg har forlatt ps3 :P hahah..

Back
Topp