Freeeeedag

mannen er død-sliten, så tipper jeg kommer til å sitte på sofaen alene :( :P

Som kvar fredag i heile ferien har eg tenkt : Yes! fredag og senkveld på tv`n. Men neiida. Heldigvis ikkje lenge igjen til det begynner! Ellers er det berre en slapp fredag (som alle andre dagar, hehe)
Koser meg med grønne, sure epler og druer ( til mannens store fortvilelse... Får liksom litt for mykje gass i magen av det! kniis )

Jeg har sovet, sett "one born (..)" og nå skal det skrives årsplaner <3 lærer <3 etter nyhetene.

:)

Jeg har vært på trening! Og det hjalp mot kvalme, haha hvem hadde trodd :) Nå er det litt oppussing før det blir total avslapping :)

ikke så mye.. jeg sitter på scrapperommet mitt, og "diller" litt, mens mannen antageligvis ser på noe på netflix.

Taco, besøk, wii sport å det hele avsluttes i den deilige armkroken til samboeren min, hall dau med ett glass isbiter i handen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har faktisk vært på lønningspils med jobben. Uten pils for meg da :) utrolig koselig og godt å komme seg ut og være sosial. Skyldte min manglende drikking på planer i morgen og at jeg kjørte bil... :) glemte helt at jeg var kvalm, inntil jeg ble sulten da... hehe, da ble det bestilt litt snaks :)

noe gøy å anbefale på netflix? :)

Hva liker du å se på?

Vi ser på White Collar nå :) hovedrolleinnehaveren der skal være mr.Gray i den nye fifty stades filmen, så absolutt noe pent å se på også ;) hehe

Ellers så har vi sett Dexter, Broen og mange andre bra krim serier..

Hva liker du å se på?

Vi ser på White Collar nå :) hovedrolleinnehaveren der skal være mr.Gray i den nye fifty stades filmen, så absolutt noe pent å se på også ;) hehe

Ellers så har vi sett Dexter, Broen og mange andre bra krim serier..

venter bare på en ny sesong av white collar. ELSKER det!! er dexter krim? bra? vi ser på uskyldig dømt nå, svensk krim. veldig glad i krim - det er det eneste vi liker å se begge to! :) ellers må vi se hver for oss... ;)

Back
Topp