Freeeeedaaaag!!

lenemor

Forumet er livet
Tenk, halve dagen har gått uten at noen har satt spor her inne [>:]

Her er jeg midt i gulvvasken, måtte bare ta en liten pause før jeg flytter spisestuestolene inn på gulvet der jeg har vasket igjen, så det er helt tørt. Driver også å baker gulrotkake til de som jobber i huset vårt - har aldri fått hatt et skikkelig kranselag, og tenkte å overraske dem i dag med hjemmebakt og kaffe. Den kaka er bare så lettbakt, og den høster lovord hver gang jeg baker den, så gutta må jo bli fornøyd (det er kaka til 3barn, og oppskriften ligger inne på oppskriftstråden vår)

I kveld er det teater på Johanna og meg, og når ungene er lagt blir det indisk og pils for oss voksne

Tenker håndtverkerne blir glad for kake og kaffe[:)][:)]

Hvordan reagerte Johanna da du/dere fortalte om teateret? Tenker hun ble glad[;)][:D]

Her er det rydding og vasking som står for tur. Greit å ha det ferdig før selve helgen[:)] Jeg har Mina i helgen også, siden vi har byttet litt helger.

Nam nam gulerotkake er godt. Dem blir nok fornøyd da.
Fikk dere valgt farger i går.?
Vi kjøpte maling til soverommen i går siden er tilbud på obs ble farge fjær(butinox sitt fargekart) på oss.
Kos dere med pippi i dag.

Oslojente ønsker deg og mina en god helg :-)

Nå driver vi og pakker og gjør oss klar til å reise til oslo. Skal bli deilig med noen dager bare oss 2.
Chr skal kose seg hos bestemor i helga.

Jeg har lang lunsjpause.. as usual..[8D]

Rasmus sover og jeg går over pengebruken for å se om vi klarer å bruke mindre enn det vi gjør.. Ligger greit an til å holde oss på budsjettet ihvertfall..

Nå er vaskemaskinen ferdig dessverre, så da må jeg vel henge opp en haug av klær da.. Æsj!

Og nå våkner selvfølgelig lillegutt igjen.. kunne ønske at han sov litt mer enn 30-60 min i strekk på dagtid også, jeg får jo ikke gjort noenting føler jeg..[8|]

I dag har jeg bare slappet av og vasket litt klær! Og båret kattunger som ikke finner veien tilbake til kassa [:-] Men de er litt morsomme også [:D] I dag kommer Leah og William, ser frem til det .. Selvfølgelig [:)] Og det blir så deilig å få ordentlige rutiner (for de har vi jo startet med på nytt hver gang de kommer, så sitter de dagen før de drar, så er det på'n igjen neste gang de kommer .. så DET blir deilig) I morgen tenkte jeg å ta med L og W til foreldrene mine en tur .. Også er det mulig at en av de skal sove over der, også skal vi alle sammen på Eventyrfabrikken på Søndag, noe de gleder seg vilt til alle 4 [:)][:D]

Så flink du har vært i dag da lenemor [:D]

GOD HELG alle skjønne damer [:)]

Back
Topp