Freeedag...

sandra 22

Gift med forumet
God morgen damer..
I dag er det som vanelig ingen planer her hos meg..
I kveld blir det x-factor og pizza og  avslapping på høyt nivå..Pappan min kommer innom å skal sove til i morgen,og det blir koselig[;)] Mikael blir vel helt vill i morgen-tidlig tenker jeg når han ser bestefar her[:D]

Ha en strålende fredag!!

her var det tidlig morgen[:'(] odd andre fant ut at det var på tide og stå opp kvart over 5[:'(][:@][:(]

var jo umulig å få han til å sove mer.

han er ikke i form så han er hjemme fra barnehagen i dag [:)]

så planen i dag er å hente mannen og kim-thomas på sykehuset så blir det en liten shoppingtur[:)]

så hjem og bare kose og slappe av [:)]

ha en fin helg alle sammen[:)]

God morgen! [:)]

Jeg sovna på sofaen 21.30 i går kveld jeg, så da ungene våkna 6.45 var jeg nesten uthvilt! [:)] Ute er det -8 grader, fy søren! Skjønner ikke hvorfor vinteren skal starte så himla tidlig!! [:@]
Min mamma er en engel i dag, hun kommer om en times tid og kjører ungene i bhg for meg. Gidder ikke gå i kulden, jeg er så utslitt i kroppen at jeg så mørkt på den turen, hehe. Når de har dratt, så stikker jeg på trening, Step&Styrke, før jeg skal hjem og gjøre ingenting før jeg skal på jobb kl 15-20. Mamma henter ungene i bhg igjen, og tar dem med på Burger King, det blir nok stas for dem! [:)]

Ha en fin fredag dere! [:)]

Planleggingsdag i barnehagen i dag. Så da var det opp kl.07. Ikke så gal tid det da. Nå koser ungene seg med "gattinam", boy (O`boy;) og byggmester bob.. Tror det blir litt bollebaking senere for å finne på litt. Ellers en rolig dag inne. Har sendt mannen på jobb med bilen som hadde vinterdekk og jeg tar ikke ut på sommerdekk så vi får bare kose oss hjemme. Blir nok litt tv titting[8|]

I kveld blir det biff middag og så trening mens jeg ser x-faktor...[:D] 

Ha en flott fredag jenter[:D]

Kos deg med pappa`n din i helgen sandra 22[:D]

God bedring til Odd Andre[:)]

Gratulerer med 1 ukers dagen dagen til Mathea[:)]

I dag har jeg vært til legen, på kirkegården (grava til en kompis), spiste nettopp lunsj og nå skal jeg slappe av litt før snuppa skal hentes i barnehagen.
Sambo slutter forhåpentligvis i 4 tida i dag, og når han kommer hjem er det bare avslapning![:)]
Kose oss med snuppa, spise taco, kveldsstell og x-faktor[:D]

Ha en flotters dag og kveld!

I dag blir en rar dag....skal i begravelse kl 14. Til Ida.
http://ida-veien.blogspot.com/

Hadde egetnlig ikke tenkt til å gå, lenge siden vi jobbet sammen og gikk i barnehage/skole. Men mamma skal, har jobbet med mamman hennes i 30 år og hun ville jeg skulle være med.
Grøss....selvom vi ikke var nære så gruer jeg meg skikkelig. [:(]

I kveld skal jeg på symøte med venninne, god mat, vin og skravling...

Så blir en dag med kontraster. Sånn er livet.....

ORIGINAL: Sjasmin

I dag blir en rar dag....skal i begravelse kl 14. Til Ida.
http://ida-veien.blogspot.com/

Hadde egetnlig ikke tenkt til å gå, lenge siden vi jobbet sammen og gikk i barnehage/skole. Men mamma skal, har jobbet med mamman hennes i 30 år og hun ville jeg skulle være med.
Grøss....selvom vi ikke var nære så gruer jeg meg skikkelig. [:(]

I kveld skal jeg på symøte med venninne, god mat, vin og skravling...

Så blir en dag med kontraster. Sånn er livet.....

Huffda, er hun død nå [:(] Leste på bloggen hennes for en tid tilbake..

Ja hun døde søndag. Historeien hennes kommer i VG helg i mrg...

Trist begravelse, men fin...

Back
Topp