Freeedag og helg!!

Ligger syk på sofan, pottetett, hueverk å slapp.. Har jobbe helg men ser ut at det utgår. Eldste sover hos hos min mor mens jeg å minsten har tatt oss et varmt bad, å nå ligger vi å ser film. Venter på mannen som kommer med pizza(orker ikke lage noe middag) gleder meg til han kommer, han er så omtenksom å god å er så søt med meg:)

Jeg fikk 100% sykemelding hos legen i går, men hadde uansett hatt fri i dag... Har tatt med kommende storesøster til hovedstaden for å besøke besteforeldrene hennes :-) Nå sitter hun på kjøkkenet og lager pizza med min mor og stefar og jeg sitter i en god stol med bena høyt og slapper av ;-) Hjemme spiller ikke graviditet noen rolle, der er det bare å stå på! Så nå er det godt å slappe av litt....!
I morgen skal snuppa passes her og samboeren og jeg skal på sjokoladelagingskurs, er spent på hvordan det blir :-)

Ha en fin helg damer!!!! <3

Er i Berlin på weekend tur, med forkjølelse og full pakke. Typisk.. Jeg som aldri er sjuk!

Ble spontantur i varmtvannsbassenget i ettermiddag, sammen med hele familien. Utrolig deilig å føle seg vektløs med den store magen :)

Ble spontantur i varmtvannsbassenget i ettermiddag, sammen med hele familien. Utrolig deilig å føle seg vektløs med den store magen :)
Har dere eget basseng?

Hørtes forøvrig helt himmelsk ut!! Skulle ønske vi hadde badekar. Det i seg selv er ren luksus ;)

Her ble det en rolig kveld med taco til middag og avslapning etter jentungen var lagt:-) Egentlig gjort fint lite, og overhodet ingenting spennende:-) Nå tenker jeg å finne senga, må vel opp rundt 6 i morgen tidlig og sikkert et par ganger i løpet av natta, så trenger søvnen;-)

I dag har jeg handla vogn og sprinkelseng og Vært på besøk hos min tante og I morgen skal jeg i bursdag til min niese og på søndag vil jeg slappe av :)

Tenker på deg! Må være vanskelig å ha det sånn! Du er supertøff som går gjennom et svangerskap når du vet hvordan det blir =) Men det er jo så mye glede i en sånn liten en. Er opptatt av å lage hjemmelaga mat jeg også, tror jeg hadde blitt gal om jeg måtte leve på ferdigmat over lengre tid :P

God du er <3 Ja, brukte nokon år på å finne ut om me klarer ein til.. Det kjem ein tid etter svangerskapet og, og barnet skal ha oppfølging.. Mannen har ikkje villa ha ein til, for han er redd for helsa mi. Veit ikkje kva svangerskapet kan gjere med ryggen, og alt rundt det.. Men eg klarte ikkje tanken på at guten vår skulle vera aleina, søsken har så mykje å sei.. Så da blei det ein til :) men også den siste. Føler meg så heldig som i kan få 2, og den gleden dei får av kverandre sjølv om det er 4,5 år mellom dei :-)

Back
Topp