Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere i helga da jenter?
I dag skal jeg på sv.kont. 6 uker siden sist, så er litt spent![]()
Kanskje på tide å starte på julepresanger.....?Hva skal dere i helga da jenter?
I dag skal jeg på sv.kont. 6 uker siden sist, så er litt spent![]()

Eg blir sengeliggende som vanlig. Guten vår på 4,5 år reiste i går med besteforeldre og eine søskenbarne på 7 år til Stavanger for å besøke tanta si med baby på 3 mndSå han får ei super helg
Mannen ( som aldring lagar middag) har eg bedt laga middag til oss i måro, og med å laga, då meina han kjøpepizza.. Haha, men bedre enn ingenting.. Eg er veldig opptatt av heimelaga mat, men er ikkje i stand til å laga so mykje no.. Så får godta litt halvferdig mat dei siste 5 vekene
![]()
I måros skal eg laga rundstykkedeig, så ska han trilla dei ut.. Godt å ha i frys til kveldsmat osv :-D
Ellers håpa eg alle sammen får ein kjekk helg!! <3
Er formen dårlig?
Ja, det høres ut som middager her hvis mannen får ansvarJeg er heldigvis veldig glad i å lage middag, så det er et unntak hvis han får ansvar
God helg til deg og!
Høres ut som om folk skal fryktelig mye!! Spesielt Sara!! Hehe. Koselig med julebord daOg fornuftig med behagelig kjole, Sara
Her skal vi få gjort litt hjemme i morgen (litt små-oppussing som gjenstår), også skal vi på sånn julemesse for familier på søndag. Det blir koselig til lilleSom btw var helt i ekstase over snøen som har kommet i natt
Sv.kontrollen gikk veldig fint. Blodtrykket har gått ned igjen (naturlig nok - sykemeldt). Og jeg ligger helt på kurven sf. Eneste var utslag på sukker. Men siden blodsukkeret så fint ut så slipper jeg sånn belastningstestGodt å kunne senke skuldrene!! Trenger ikke teste for blodpropp igjen heller siden hevelsene i foten har gått ned
God helg!!
Vi skal bake pepperkaker i morgen! Laget firedobbel porsjon i dag, alle seks barna skal få lage hver sitt lille pepperkakehus. Gleder oss![]()

Eg blir sengeliggende som vanlig. Guten vår på 4,5 år reiste i går med besteforeldre og eine søskenbarne på 7 år til Stavanger for å besøke tanta si med baby på 3 mndSå han får ei super helg
Mannen ( som aldring lagar middag) har eg bedt laga middag til oss i måro, og med å laga, då meina han kjøpepizza.. Haha, men bedre enn ingenting.. Eg er veldig opptatt av heimelaga mat, men er ikkje i stand til å laga so mykje no.. Så får godta litt halvferdig mat dei siste 5 vekene
I måros skal eg laga rundstykkedeig, så ska han trilla dei ut.. Godt å ha i frys til kveldsmat osv :-D
Ellers håpa eg alle sammen får ein kjekk helg!! <3