Freeedag, det er freefrefredaaaag

Mamma Propell

Glad i forumet
som Fantorangen synger.

Ingen jobb på meg i dag. Har jo egentlig sagt opp på fabrikken, men skulle hjelpe til i desember. Men i går ringte legen å vil sende meg på undersøkelser i hytt og pine, alt før nyttår, så ser jammen ut som jeg har juleferie. Så i dag er det time hos optiker for å sjekke trykket i hodet/bak øynene. Ellers skaal jeg pleie hodepinen med en times hvil utpå dagen, siden jeg sto opp kl 0515 i dag. Lei hodepine nå altså.

Ungene blir hjemme i dag også. Nesten kvitt alle vannkoppene, men best å være helt sikker så vi ikke smitter noen til jul. Skal stryke litt klær i dag, og gjøre klart juleklærna. Guttene blir så fine!!!! Jeg og sambo må også skrive liste over hva vi må handle inn til jul av mat, så kanskje vi får gjort det også. Ellers skal barnerommene og våres rom gies en skikkelig overhaling til jul, i tillegg til smårommene nede som kontor, gjestebad gang og gjesterom. Da trengs det bare støvsuges før jul.

Om jeg har ork til det skal jeg bake kanel/juleboller og cookies. Ser di selger ferdig dei på rema så det høres ut som en lur plan. Brune pinner har jeg også lyst å ha til jul, så da må man vel bake det også.

I kveld har vi ingen planer. Bare slappe av. Håper dere får en fin dag, jenter

God morgen[;)]

i dag får vi besøk, så jeg skal prøve å shine litt i huset her før de kommer.
kansje prøve å få noen timer på øye jeg også før jeg skal hente Mika min i bhg?
I kveld blir det bare avslapping,helgen også vil jeg tro..

Ha en fin dag alle sammen...

Mamma propell:Lykke til med alle undersøkelsene du skal ta,håper de finner ut hva det er som feiler deg..vet åssen det er å  gå med hodepine,jeg vet,vet,vet[:(]

.. og fredag er en finfin dag! [;)][:)]

God morgen! [:)]
Her har toåringen slått seg kokkelimonke i dag, så han løper rundt her i bare trusa. Bleie og klær skal han IKKE ha, enda han eier ikke kontroll over hva som kommer ut og det må da være kaldt å gå sånn..? [8|]
De skal i bhg straks, og så stikker jeg på Step&Styrke. Etterpå må jeg forte meg på butikken og kjøpe ingredienser til ostekake, før jeg løper hjem og dusjer. 13.40 skal Ida til legen, så da må hun hentes tidlig i bhg i dag. Tobias får vente til etterpå, han sover jo uansett når Ida hentes.
I ettermiddag må nevnte ostekake lages, skal være til lille nevø sin 2-årsdag på søndag. Men jubilanten selv spydde jo i går da, så selskapet kan jo bli avlyst om det sprer seg... Håper vi slipper unna den møkka nå rett oppi jula, det har jeg verken tid eller energi til! [&o]

Ha en fin dag dere!

Endelig fredag[:D]
Har sett frem til dette hele uken jeg, er så sliten for tiden.
Akkurat nå er jeg på jobb og driver å vurderer om jeg skal ta en ekstra feriedag neste uke, eller om jeg skal overføre den.. Skal ha fri lillejuleaften, men det hadde vært godt med en dag ekstra også[:)]
I kveld blir det vel til å sove på sofaen, og lese litt bok. Hente litt krefter til helgen! Om energien er på topp så kanskje jeg skal bake litt og iallefall få satt sammen pepperkakehuset sånn at vi kan pynte det på lørdag.

God fredag alle sammen!

Back
Topp