Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: WZ
ORIGINAL: Delia
Sitter her med 3 stk barn i hus og det øser ned!!!!!!!![&:][&:][&:][&:] Jeje.. blir lite action i dag, men i morgen skal mini til morfaren for ho mor skal på festival!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Skal du på Lost Weekend?
ORIGINAL: McBaby
Suki: Jeg tror jaggu jeg hadde gått bort å sagt noe til de jeg! En dag jeg var på senteret så hylte Sivert litt fordi han ikke ville sitte i vogna. Da gikk det en gammal suuuur gubbe forbi og ga meg "the evil eye". Da satte jeg øya i han og sa " Har du noe på hjerte eller?????" Da lusket han fort av gårde gitt...[;)]
I dag har gubben jaggu fått kjørt seg her i huset. Og konkulsjonen hans er at det er jaggu slitsomt å være husmor![;)] Han jobber jo mye ellers og er ikke så ofte hjemme hele dager. Og når han er det blir det ofte sånn at han gjør masse ærender og ting og tang som må gjøres mens jeg holder styr på de små. Han er ikke vant til å håndtere de særlig mye på egen hånd.
Men i dag har han måtte ta så og si alt og sånn blir det nok i hvertfall en uke fremover. Det var litt godt å se at han nå skjønner hvor mye "arbeid" jeg har i løpet av en dag. [:)]