freeedag 6.august:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

jadda, siste fredagen jeg har fri på lenge. kjenner jeg gruer meg faktisk til å begynne på jobb på mandag[X(][X(][X(]

i dag skal jeg og ungene sløve litt her hjemme, kjenner vi trenger det. før vi drar til mine foreldre og natter over, lillebroren har bursdag som skal feires. han bor hjemme og blir 27 i morgen, mammas lille gutt ja!

God morgen! Shining av hus står på planen her og i dag. Farging og striping av hår overlater jeg til frisøren som skal få fikse det på onsdag[:D] 

jadda, mandy. det er bare hår[;)] go for it[:D]

Mornings!
I dag ble søtingsene levert i barnehagen med hver sin paraply på slep.
Det bøtta ned i dagtidlig, men var heldigvis opplett da vi gikk..
Vi busser til barnehagen vi..
Er bare to stopp, men hvis vi busser så er det bare å gå under ei bru og så er vi der. Hvis vi går så må vi over en trafikert vei som tar minst 5 minutt å krysse, og da er det med hjertet i halsen..
Og så ned en lang bakke, og der kommer det minst 10 trailere mens vi går der.
Så er det inn en hompete grusvei til barnehagen, og der kjører det jo biler i hytt og pine som skal levere barn og har henta barn. så da står vi egentlig mest i grøfta..
Så, da blir det buss. Har jo månedskort uansett og bussen går 1 minutt fra døra vår
De dagene jeg vet jeg må hente, så har vi med vogna og søskenbrettet..

Ellers så har jeg litt ymse å meddele, så dette kommer i kort versjon, sånn at dere gidder å lese:

-Barna har fått seg sparkesykkler. Jeg skal skru de sammen nå sånn at de står klar når de kommer fra barnehagen, satser på at det blir stas!
-Jeg skal på postkontoret (som forøvrig er på nærbutikken) for å sende gave til lille tremenningen til kidsa. Jeg og Jenny skal forresten reise å besøke de siste helgen i mnd, de bor i Bergen. Skal også sende jakke til mamman til venninna mi. Vi har bytta den for henne
-Vi var på Norwegian Outlet her om dagen! Lett at vi skal dit igjen når jeg har fått lønn! MASSE fint. Bla hadde de Kaptein Sabltann skuta til 400kr, satt ned fra 900! KUPP!
-Jobbe i kveld, jobbe i morgen, ut på partyparty på kvelden i morgen sammen med LILLE NUPP! KNALL!

takk for meg så langt

God dag! [:)]

Her forsov vi oss i dag. Først sambo, og etter at han dro, så sovna jeg så godt at jeg forsov meg jeg og. Rakk heldigvis treninga uansett da! Svigermor kom og henta ungene, og de skal være der til etter duppen til lillemann. Så jeg skal slappe av og ta en liten dupp nå, for jeg fikk ikke sove i går kveld. Skikkelig trøtt nå ja!
I ettermiddag skal vi på martna med lillesøs, det blir nok artig! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Sitter her med 3 stk barn i hus og det øser ned!!!!!!!![&:][&:][&:][&:] Jeje.. blir lite action i dag, men i morgen skal mini til morfaren for ho mor skal på festival!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Sitter her med 3 stk barn i hus og det øser ned!!!!!!!![&:][&:][&:][&:] Jeje.. blir lite action i dag, men i morgen skal mini til morfaren for ho mor skal på festival!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Skal du på Lost Weekend?

Nyyyyydelig kjole, DeLady! [:D]

Vi har vært på martna i dag og vi. Guri, begynner å bli lei! [8D] Først var ungene der sammen med svigers. Da kjørte de 3 karuseller. Så kom jeg, og vi møtte mine foreldre og søstre. Da kjørte ungene de samme karusellene enda en gang, for alle besteforeldrene ville jo spandere tur(er) på dem... kjøpte gassballonger til dem også.
Nå har vi kosa oss litt med grønnsaker og dip alle fire. Ungene skal straks finne senga, og jeg skal sitte her og grue meg til i morgen...

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: Delia

Skal du på Lost Weekend?

Øffkørse!!!![:D][:D][:D][:D] Hadde det ikke vært min helg hadde jeg vært der siden onsdag!!![;)][:D][:D]

DeLady: Nydelig kjole og tilbehør!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Shoppis: Kjenner problemstillingen ja[>:]

Suki: Alvorlig talt!![:@] At de ikke skjems over å dømme andre på den måten!!![:@][:@] hehe.. likte beskrivelsen din av dem[;)]

Suki: Jeg tror jaggu jeg hadde gått bort å sagt noe til de jeg! En dag jeg var på senteret så hylte Sivert litt fordi han ikke ville sitte i vogna. Da gikk det en gammal suuuur gubbe forbi og ga meg "the evil eye". Da satte jeg øya i han og sa " Har du noe på hjerte eller?????" Da lusket han fort av gårde gitt...[;)]

I dag har gubben jaggu fått kjørt seg her i huset. Og konkulsjonen hans er at det er jaggu slitsomt å være husmor![;)] Han jobber jo mye ellers og er ikke så ofte hjemme hele dager. Og når han er det blir det ofte sånn at han gjør masse ærender og ting og tang som må gjøres mens jeg holder styr på de små. Han er ikke vant til å håndtere de særlig mye på egen hånd.
Men i dag har han måtte ta så og si alt og sånn blir det nok i hvertfall en uke fremover. Det var litt godt å se at han nå skjønner hvor mye "arbeid" jeg har i løpet av en dag. [:)]

ORIGINAL: McBaby

Suki: Jeg tror jaggu jeg hadde gått bort å sagt noe til de jeg! En dag jeg var på senteret så hylte Sivert litt fordi han ikke ville sitte i vogna. Da gikk det en gammal suuuur gubbe forbi og ga meg "the evil eye". Da satte jeg øya i han og sa " Har du noe på hjerte eller?????" Da lusket han fort av gårde gitt...[;)]

I dag har gubben jaggu fått kjørt seg her i huset. Og konkulsjonen hans er at det er jaggu slitsomt å være husmor![;)] Han jobber jo mye ellers og er ikke så ofte hjemme hele dager. Og når han er det blir det ofte sånn at han gjør masse ærender og ting og tang som må gjøres mens jeg holder styr på de små. Han er ikke vant til å håndtere de særlig mye på egen hånd.
Men i dag har han måtte ta så og si alt og sånn blir det nok i hvertfall en uke fremover. Det var litt godt å se at han nå skjønner hvor mye "arbeid" jeg har i løpet av en dag. [:)]

Tror det er mange mannfolk som hadde hatt godt av en slik runde[;)][:D] Dog ikke av samme grunnen[&o]

Back
Topp