Freeedag<3

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Dere skal i helga?

Her er planene å spise taco å kose seg med det,sofaen tv og hverandre ikveld.. Imorgen skal vi nok bare nyte fridagen med snuppa vår, før det blir påskequiz og mat ute med venner :)

hurra meg rundt! I kveld tror jeg ikke vi har noen planer. Må kanskje ut og kjøpe bursdagsgave til stefaren min, som har bursdag i helga.

I morgen skal jeg sooooveee leeeeengeeee! Og på søndag skal vi i bursdagsselskap. Har ingen bestemte planer ellers, men må nok rydde og vaske litt, gå noen fine turer med hunden, og slappe av og kose meg så jeg har nok energi til neste uke :-)

Vi skal ha besøk av mannens bror m/fam i helga, det blir sååå koselig :D Ser de ikke så ofte, dessverre, sist var vel i november, tror jeg.. Så nå er det snart siste innspurt med rydding, legge på sengklær osv før de kommer :)

Formen føler grei i dag, men har ikke klart å kommet meg opp av senga ennå så sikker er jeg ikke :confused:
Har bursdag i dag som skal feires i morgen så må få bakt kake og funnet ut hva vi skal servere gjestene til middag i morgen. Er også den store dagen for at besteforeldre skal bli innlemmet i vår store hemmelighet ;) søndag har vi planer om å ta med snuppa på Barnas Holmekolldag. Men vi får se an formen ;)

Fin Fin fredag, her skinner sola!
Og vi har fri alle mann alle i dag :)

Vi skal ut, sitte i sola, leke og grille for første gang i år ;)
I kveld skal vi bare kose oss med tv,godt og god mat.

Lørdag har vi ingen planer for enda,
men søndag skal vi i bursdag på eventyr fabrikken :) :)

har sykt barn hjemme i dag og skal til legen med han senere i dag, mistenker både vondt i ører og hals... ellers blir det vel bare sofa og avslapping i kveld.
resten av helgen må vi legge planer når vi har sett an formen på gullet

Jeg er på vei til Lillehammer, skal gå skirenn i morgen. Meget spent på formen etter 2 uker med kvalme og minimalt med trening ;)

Jeg skulle jobbe hele helgen, men etter legetimen min idag, kom jeg ut med en sykemelding jeg ikke hadde sett for meg. Såååå, da blir det hjemme dager en god stund frem...

Vi har ikke store planer, vi er invitert på middag hos mine foreldre søndag og det kan bli koselig :)
Skal snart på en hastetime hos legen for å be om kvalmestillende nå, får jeg ikke det kan søndagen bli interessant.
Mine foreldre vet ingenting enda, synes det er vanskelig å komme på hvordan vi kan få fortalt dem, uten at Thale også får vite ;)
Vi får se hva som skjer, om min datter får med seg at jeg kaster opp flere ganger er kanskje hemligheten ute der også uansett :/

Kommer veldig an på formen egentlig så ikke de store planene enda :) i kveld blir det vel tv kveld, ellers i helga tenker vi å treffe et vennepar og finne på noe med også besøke pappa på sykehuset tenker jeg :)

Baby dust; nå ble jeg inspirert til å lage taco til middag i dag. Vært på butikken å handla nå. Takk skal du ha....
Ellers blir det litt helgavask i dag før mamman min kommer på besøk i morgen og skal være her i ei uke. På søndag morgen drar jeg og hun på "jentetur" til Kiel, d blir kos. Må vel innlemme henne i vår lille hemmelighet ila helgen da muligheter for vin etc nok byr seg. Og forresten, jeg har ei uke ferie nå......Hurra.

I kveld blir det soffan :) Vi har barnefri fra lørdag ettermiddag til søndag formiddag, så da skal jeg og gubben ut å spise og nyte å sove lenge uten å bli vekket av mini ;) Skal også i bursdag på søndag til tanteungen min som blir 7 år :) Ha en fin helg jenter :)

Back
Topp