Freebird Airlines - noen med erfaringer?

Aprikosblomst

Elsker forumet
Noen som har erfaringer med flyselskapet "freebird airlines?" :)
Vi skal reise ned til Tyrkia igjen i august. Reiste med Thomas Cook igjennom Ving i juni - og reiser også nå med Ving, men da med dette flyselskapet som jeg aldri har hørt om... Da dukker frøken skeptisk opp i meg!

Jeg har flyskrekk - og får da selvfølgelig litt panikk når flyet jeg skal reise med IKKE heter Thomas Cook, Norwegian eller SAS.

Hadde blitt kjempeglad om noen kunne dele sine erfaringer med dette flyselskapet! Har kommet meg langt med flyskrekken, og har blitt bedre, men noe småtteri og teite bekymringer er det alltids :)

Hilsen en litt skeptisk, reiseglad frøken :)

Okei! :) Godt å høre - alt hjelper på! :)

Ingen erfaring.....men kjenner til det med flyskrekk og ukjente flyselskap...skal jeg på chartertur sjekker jeg alltid hvilket flyselskap som flyr :p etter ett kjapt googlesøk står det at det er et tyrkisk flyselskap som driver med charterflygning fra Europa til Tyrkia.

Ingen erfaring.....men kjenner til det med flyskrekk og ukjente flyselskap...skal jeg på chartertur sjekker jeg alltid hvilket flyselskap som flyr :p etter ett kjapt googlesøk står det at det er et tyrkisk flyselskap som driver med charterflygning fra Europa til Tyrkia.

Ja, sånn er jeg også! :) Heldigvis har vi funnet tur med star tour og norwegian, føler meg tryggere da når jeg kjenner til flyselskapet :D
Er så skeptisk på slike flyselskap, selv om de sikkert er greie, men slik er det bare :o Har ei venninne som fløy med et tyrkisk flyselskap i fjor - hvor flyet starte å brenne, derfor er jeg også litt skeptisk :)

Har leilighet i Tyrkia, og har flydd med disse flere ganger.. Synes ofte de har vært bedre enn spesielt Norwegian! Går nok supert :)

✌️

Back
Topp