Fredrikstadtreff i morgen :)

gyrid

Betatt av forumet
Gleder meg jenter :) Cactus klokken 12 :)

Vi er klare! Gleder meg masse! [:D]

ååå!! vet ikke om former tillater det i morgen. begynte i natt å verke sånn i kroppen min, og har litt feber som har gått på. må nesten se ann i morra. men slik det ser ut nå, er ikke kroppen samarbeidsvillig. fryser og svetter om hverandre her.
i dag har vært et rent slit å orke å gjøre noe. [:'(] åååååå!! jeg vil jeg vil!! det var så koslig sist!
men kan vi ta et treff snart igjen?? gjerne på starten av februar?

ORIGINAL: girlypai

ååå!! vet ikke om former tillater det i morgen. begynte i natt å verke sånn i kroppen min, og har litt feber som har gått på. må nesten se ann i morra. men slik det ser ut nå, er ikke kroppen samarbeidsvillig. fryser og svetter om hverandre her.
i dag har vært et rent slit å orke å gjøre noe. [:'(] åååååå!! jeg vil jeg vil!! det var så koslig sist!
men kan vi ta et treff snart igjen?? gjerne på starten av februar?

God bedring! Er klar for nytt treff snart igjen jeg. [:D]

GLEDER meg[:D]
Jeg er også klar for treff i begynnelsen av februar[:D]

ååååå! nå ble jeg veldig glad! [:)]
veldig klar for det! men det kan hende jeg er feberfri i morgen, og da kommer jeg. men det ser dårlig ut akkurat nå.
men er veldig klar for et nytt treff i starten av februar asså [:)] da har vi alle vært gjennom en skikkelig syke sjau her hjemme. og da må vi alle være friske! [:)]

takk for det! [:)] så bra at alle er klar for et nytt treff i begynnelsen av februar. (syntes det er alt for lenge mellom hver gang, så å venta til slutten av februar hadde blitt så lenge til)

håper dere koser dere i morra. vil også prøve ut cactus engang, om de har god latte der. hvis dere liker dere der i morgen, med tanke på barnevogner og plass og slikt, så vil jeg mer enn gjerne ta der neste gang å! [:)] (nå planlegger jeg i vei her, menne er så klar psykisk... værre fysisk.. hehe..)

Vi kommer [:D]

ORIGINAL: girlypai

takk for det! [:)] så bra at alle er klar for et nytt treff i begynnelsen av februar. (syntes det er alt for lenge mellom hver gang, så å venta til slutten av februar hadde blitt så lenge til)

håper dere koser dere i morra. vil også prøve ut cactus engang, om de har god latte der. hvis dere liker dere der i morgen, med tanke på barnevogner og plass og slikt, så vil jeg mer enn gjerne ta der neste gang å! [:)] (nå planlegger jeg i vei her, menne er så klar psykisk... værre fysisk.. hehe..)

Vi har vært på Cactus flere ganger før, og det er ok med plass der. Som regel lite folk der, så vi har nesten hele lokalet for oss selv. [:D] Det eneste som er minus er at de ikke har stellerom. Vi har byttet bleie i vogna da. [:D]

Kos dere på treff jenter[:D] (Jada.. jeg er inne å sniker på dere. hehe..)

ORIGINAL: LineMerethe

Her er det bare å snike. [:D] Du får bli med på treff neste gang vet du! [:D]

ORIGINAL: hb77

ORIGINAL: LineMerethe

Her er det bare å snike. [:D] Du får bli med på treff neste gang vet du! [:D]

Ja, Yvonne nevnte at det var treff, men det kræsjet med babysvømmingen[;)]

Back
Topp