Fredrikstad sykehus

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har født på Fredrikstad sykehus ? hvordan synes dere det var , var dere fornøyd ? :)

Jeg fødte første på b3 og var fornøyd:) men må bare advare om at de eldre barnepleierene er veldig gammeldagse og sure. De unge derimot er fantastiske!

Jeg fødte første på b3 og var fornøyd:) men må bare advare om at de eldre barnepleierene er veldig gammeldagse og sure. De unge derimot er fantastiske!
ok :) var de sure altså ? ikke kjekt

Har født der begge gangene og det har vært helt greit det:) Veldig koselige og flinke jordmødre. Hun siste jeg hadde var gammel i gamet, men like blid;) Fødte da på b3 med førstemann og b2 med andremann.

Sniker fra juni-13....
Jeg har fødte på B3, og har bare positivt å si:) Ble flytta på B7 etter fødsel, og der var de helt fantastiske:-)

Sniker fra juni 13.
Jeg bodde omtrent på B3 De siste mnd sist gang, å mange av jm der er Helt HÆRLIGE.

Man får jo sine favoritter på en måte ;)

Men enig som sagt over her, at de damene som er litt i åra, har et litt annet syn på ting ol.
Så jeg kommer jo til å be om noen andre som jeg "kjenner til" Når jeg skal dit denne gangen,

Men alt i alt, en super avd, å virkelig god støtte å hjelp hvis du trenger det.
Jeg har ikke noe vondt å si om dem iallefall.

Jeg fikk fødeplass der men jeg hørte så mye negativt om det sykehuset,så jeg byttet til A-hus..

Svarer her jeg :p fikk mitt femte barn på Fredrikstad sykehus.aldri blitt så godt ivaretatt og fikk eget rom med mannen i tre dager. Ingen problemer med å føde der igjen ;) men utenom det får de ikke røre mine barn. De tok nesten livet av gutten min som nå er seks for ett år siden. Han skulle bare fjerne mandlene men de glemte å lukke operasjons såret :mad: baby min fikk rs virus. Eneste han fikk var salt vann, nå slite han med astma og lungene og kommer til og ha varig men så lenge han lever. Men som sagt fødsel ingen problem.

Jeg fikk fødeplass der men jeg hørte så mye negativt om det sykehuset,så jeg byttet til A-hus..
ja har hørt veldig mye negativt , så måtte høre med noen her .

Svarer her jeg :p fikk mitt femte barn på Fredrikstad sykehus.aldri blitt så godt ivaretatt og fikk eget rom med mannen i tre dager. Ingen problemer med å føde der igjen ;) men utenom det får de ikke røre mine barn. De tok nesten livet av gutten min som nå er seks for ett år siden. Han skulle bare fjerne mandlene men de glemte å lukke operasjons såret :mad: baby min fikk rs virus. Eneste han fikk var salt vann, nå slite han med astma og lungene og kommer til og ha varig men så lenge han lever. Men som sagt fødsel ingen problem.
bra du var fornøyd med fødslen :) oj så forferdelig :eek: sånn skal det ikke være

Alle sykehus gjør vel feil iblant, det kan ikke ungås, selv om det er jævlig for dem det går utover.
Jeg fødte nr 1 på Fredrikstad, B7 og er kjempefornøyd. Skal ha nummer to på B7 også. Rolige flotte omgivelser og hyggelige ansatte. De tok seg god tid til å hjelpe meg i gang med amming etterpå også :)

Jeg fødte på B2 med første mann. Siden fødselen dro ut i tid var vi gjennom 3 vaktskifter. Veldig stor variasjon i jordmødrene... men sånn er det vel overalt.
Syns ikke oppfølgingen vi fikk i dagene etter fødselen var så bra. Ikke noe særlig hjelp i forhold til ammingen, og ble litt vel mye overlatt til oss selv til å være førstegangsfødende syns jeg.

Back
Topp