Noen som har født på Fredrikstad sykehus ? hvordan synes dere det var , var dere fornøyd ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okJeg fødte første på b3 og var fornøydmen må bare advare om at de eldre barnepleierene er veldig gammeldagse og sure. De unge derimot er fantastiske!
ok. får håpe man får en som er godt humør daDe eldre jeg fikk var det. Men jeg var på spessial enheten da![]()
ja har hørt veldig mye negativt , så måtte høre med noen her .Jeg fikk fødeplass der men jeg hørte så mye negativt om det sykehuset,så jeg byttet til A-hus..
bra du var fornøyd med fødslenSvarer her jegfikk mitt femte barn på Fredrikstad sykehus.aldri blitt så godt ivaretatt og fikk eget rom med mannen i tre dager. Ingen problemer med å føde der igjen
men utenom det får de ikke røre mine barn. De tok nesten livet av gutten min som nå er seks for ett år siden. Han skulle bare fjerne mandlene men de glemte å lukke operasjons såret
baby min fikk rs virus. Eneste han fikk var salt vann, nå slite han med astma og lungene og kommer til og ha varig men så lenge han lever. Men som sagt fødsel ingen problem.