Fredrikstad/Moss

manfred

Elsker forumet
Hei. vet d er noen fra fredrikstad og moss her i alle fall. synes d hadde vært koslig å med et treff. noen flere som er fra område og som kunne tenkt seg å være med?

dytter[:)]

Jeg er fra Halden!! Hadde vært koselig med ett treff da[;)]
Kanskje ta en svensketur,å møtes på Nordby?? Bare ett forslag[;)]

Du har ordnet en tråd ja! [:D] Tenkte også på det, men så ble jeg plutselig opptatt med den lille tidligere [:)]
Hadde jo gått an å treftes i Sverige også ja! (Nå startet akkurat svenskehandel på tv`n her! [:D]) For meg passer det best på formiddagene da jeg har en liten en til som jeg henter i barnehagen i 15-tiden..
Ellers har jeg akkurat staret i barselgruppe her i Moss på helsestasjonen, men vi har ikke avtalt noen fast dag videre enda. Det finner vi sikkert ut av nå på mandag [:)]

Ingen flere fra østfoldområdet som vi lvære med? [:)]

Formiddag passer best for meg også siden storebror også skal hentes i barnehagen i 15-15.30 tiden[:)]

harryhandel kan jeg klare [;)] hehehe. passer best for meg på formiddagen også, eller noen. har mandag og torsdag vær uke og døm dagene pluss tirsdag annenvær uke. har nettopp begynt med litt bhg på 2 åringen her og størstemann begynner halv plass på sfo til mandagen!

håper vi får til en dag snart, vi er litt utsulta på sosial omgang nå[8D]

Fra halden hær oxo[:)] er gjerne me på treff [:)]

dytter litt igjen[:)]

ORIGINAL: manfred

dytter litt igjen[:)]

Da er vi jo 4 iallefall! [:)] Jeg skal se på mandag om vi får avtalt fast dag på barselgruppa her. Utenom det passer det alle dager for min del!

Jeg er fra Horten. Så kan lett komme meg til Moss :) litt vanskelig med Sverige da:p siden jeg ikke har lappen

ORIGINAL: MiniPuselabb

Jeg er fra Horten. Så kan lett komme meg til Moss :) litt vanskelig med Sverige da:p siden jeg ikke har lappen

koslig [:)] ja, jeg har bil og kan tute å kjøre dit jeg vil. så jeg er veldig åpen for både her og der [;)]

Jeg kommer om dere skal ha treff i Moss!! :) helst litt nerme brygga :p Hihi!

åssen ere med haldenserjentene æ, vil dere være med i moss?

E ikke nå særlig kjent me veian hær nede.. har bare bodd hær i 1 år.. Så det blir kanskje ikke så lætt for mæ vist det skal være i moss..

ORIGINAL: tine jean

E ikke nå særlig kjent me veian hær nede.. har bare bodd hær i 1 år.. Så det blir kanskje ikke så lætt for mæ vist det skal være i moss..

Jeg bor i fredrikstad så kan jo treffes underveis så kan du følge etter om du vil være med?

ORIGINAL: tine jean

Hadde vært koselig om du fikk til å henge på ja. Er ikke så vanskelig å finne fram, E6 hele veien fram [;)]
Er du fra trøndelag forresten? Er innflytter selv jeg også, fra Nordtrøndelag [:)]

Hei Østfoldjenter!
Jeg kunne også tenkt meg å treffe dere[:D]!
Og Moss er fint!
Bor i Askim, men jeg har bil[;)][:D]!

Back
Topp