Fredrikstad fødere.....

lita_23

Elsker forumet
Ser vi er en god gjeng som skal føde i fr.stad... [:D] 
Hadde det ikke vært koselig med treff en dag?

jo det hadde vært koselig ...
har sett at det er en del fr.stad fødere ja , håper ikke alle skal føde samtidig hehe .. de har ikke akkurat den største føden der ..

Er det slutt på omvisning? Jeg fikk tilbud om et i 2006. Jeg var på B6, den jordmorstyrte avdelingen. Der hade vi det kjempefint[:)]

Jeg er med[:)]

Fredrikstadføder [:)]

Fikk høre (lese?) at det var omvisning på føden i forbindelse med UL? Eller i allefall at man hadde muligheten en eller annen gang før man føder? Hadde vært kjekt det.

Jeg var på omvisning sist.. Og skulle egentlig føde på b6, men alt gikk ikke helt som planlagt så måtte føde på b3. Men fikk flytte opp etterpå når fødselen var overstått[:)]

Fr.stad føder her også[:)]
Hadde vært morro med treff da!
Jeg hadde også omvisning sist og det var i 2007. Måtte ringe og melde meg på.

ORIGINAL: Serene

men hørte jo på nyhetene at de har stengt av hele avdeling for besøkende og omvisninger pga svine influensaen. har dere ikke fått med dere det på nyhetene??[8|]
synd for jeg har aldri vært der før og kunne godt tenkt meg en tur og sett hvordan menneske er der og fått en følelse på hvordan det er å være der[&o] er litt lettere å planlegge en fødsel da syns jeg...

Visste ikke at de hadde stengt avd for besøkende og omv.[8|]
Men en kunde av med var hos meg igår og da spurte jeg henne. Hun jobber på barsel(B7), og det var riktig som du sa at det var stengt pga svineinfluensaen[;)]
Det er visst bare far som får besøke på avdelingen og man har ikke lov til å ta med baby'n ned i vestibylen som man har gjort før.
Veldig kjedelig for deg at du ikke får sett da![&o] Men skjønner de jo også hvis de må ta forholdsregler for de nyfødte.

Back
Topp