Fredrik har fått storgutt seng i dag!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jupp, i dag kjøpte vi stor guttseng. Altså en vanlig seng ( juniorstørrelse) med sengehest på.

Jeg ville jo egentlig ikke ha sånn seng før om en stund til, men i går kveld så oppdaget jeg at han nesten går over sprinkelsenga!!! Og bunnen er helt nede, shit altså!!! 
Ikke snakk om at vi skulle ta noen sjanser på at han ikke faller helt over. No way!!

Så da var det ut å handle ny seng og ny madrass. Store gutten hehe!!

Etter JEG, kremt skryt jah, hadde satt alt sammen så løftet mannebeinet senga inn på rommet hans. Og dere skulle sett en gutt som var fornøyd!!! Oooooh sweet lord!!!
Gullet var OVERALT i senga og baaare gliste, heheh!!! En stykk meget fornøyd kid ja! :) 

Så jeg håper inderlig at det går greit å legge han igjen i kveld altså! Har ikke lagt han enda, for han sov så himla lenge i dag til morgenen ( formiddagen hehehe), så han er ikke trøtt nå.

Krysser fingrene for at det går greit og at han ikke løper opp og ned, opp og ned i hele kveld i fra senga..

XXXXXXXXXxxxxxxxxXXXXxxxXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxXX

Så kuuult!!! Si fra hvordan det går da! :)

Knøttet ligger så urolig enda at jeg er redd han skal tippe utfor om han ikke har meterhøye sprinklene til å stoppe han :p

Skal si i fra ja! :) 
Skal si i fra til både dere og mannebeinet. Han dro nemlig på trening han, hahahah!!
Men jeg sa det var greit, for jeg er så PMS at han egentlig kan være på trening i mange timer i kveld ;) 

Gubben er og på trening... Og jeg er godtesyyyk!!! Ble så forbanna mye kaker i helga og nå er det bråstopp og jeg har abstineeeenseeer :S

Så spennende!!!! Blir artig og høre hvordan det går... :-)

Etter x antall ganger oppe og tilbake.... Sukk:

En liten mister går ut av senga si, titter ut i gangen, ser mora står der og utbryter: " åh neeeei!!" og går inn på rommet igjen..

ååååh store gutten :D wiii :) 
hahha.. men jeg måtte le litt, ser det for meg i det han ser deg 

OoOo! Det er gjerne på tide hvis han skal turne og danse i sengen. Jeg gruer meg litt til det skjer her. Stor seng = stor gutt. Jeg fortrenger det at han ikke er baby lenger. 

Har jeg lov å si at jeg begynner å bli ()()("?)(¤?=")#`="!)`#?== lei nå???

Har holdt på i 1 time nå. La han rett etter jeg skrev HI her. JIses..

I morgen vet jeg om en som IKKE skal få dra på trening i alle fall!!! 
Forresten, mooohahaha!! Jeg jobber kveld i morgen :P :P 
MEN.. Da er jeg redd for at det ikke kommer til å bli like strengt som det jeg gjør i kveld :( :( 
Dessverre :( :( 

Kordan gikk det inatt?? sovna han til slutt??

GOd morgen klypis! :) 

Når mannebeinet kom hjem etter to timer så gikk han inn til gullet og sang og leste eventyr for han. Han ble i senga hans til gullet hadde sovnet. Tok 20 minutt.
Hvorvidt det er fremgangsmåten, skal jeg ikke diskutere, kremt. Men han sovnet nå i alle fall! ;)

Og det beste var at jeg var bare oppe EN gang for å gi han tutti (smokken), han sov hele natten og han hadde ikke tisset seg ut i dag til morgenen slik han har gjort i lang tid nå!!!

Når jeg vekket han i dag gikk han ned på gulvet, så tok det to sek før han gikk opp i senga igjen og sa natti og la seg igjen hahahaha!! :) :) 

Så søt han e :) ser dåkke foran mej der han runda hjørnet å ser dej ;)

kas seng dokke har kjøpt?
noke som går an å se bilde av??

lurer på om Vesla skal få ny seng eller små-babyen skal få..

Flott den :)
håper legging går bedre i kveld da!

Så gøy!!!!!
Oliver fikk også i dag, faktisk, men jeg tenker å vente litt med å begynne å bruke den...montere den og sette den inn på rommet hans så får han oppdagen den selv.....

Venter på oppdateringer :)

xxxxxxxxx

Trone skrev:
Han hadde lagt seg med en gang i dag!! :) :) :) :) :) :) :)

så flott da! gått fint videre?

vi har funnet frem gamle sengen til pappaen som vi tenkte at Julian skulle få om noen måneder når lillebror går fra kurven til babyseng. men det er bare en basic sjiip seng med litt kant (vi skal kjøpe en sengehest å feste på) og skuffer under. kanskje det går an å male eller finne på noe litt kreativt med den... men blir spennende å se hvordan overgangen fra fengsel til frihet blir... 

Gruer meg litt til den dagen vi kan ta av den ene veggen på senga og sete opp sengehest.. da er han ikke liten lengre, men blitt stor gutt.. venter en liten stund før vi tar bort veggen.

Back
Topp