Fredddan og hælj

Looney

Forumet er livet
VIP
Hva er planene da?

Denne helgen blir brukt til å ordne litt praktiske ting...vi skal suse rundt å se på kjøkken til hytta (Bygger ny hytte på fjellet nå) og hvilke fliser vi skal ha til badet der [:)]
Ellers har vi ikke så mye planer, tar det på sparket hva vi finner på [:)]
Hadde egentlig tenkt oss på konsert på Whrigtergaarden, postgirobygget spiller i helgen..men er visst utsolgt[;)] Er første året vi ikke er der...

til helgen skal jeg jobbe!

Hittil denne uken har jeg jobbet: mandag,tirsdag,onsdag,torsdag også skal jeg jobbe fredag lørdag og søndag[&o]

Blir 100% betaling da, KUN derfor[;)]

Etter helgen har jeg ferie[:D][:D][:D][:D]

Vi drar på hotell-weekend for å feire mamma`s bursdag!![:D][:D][:D]
Så det blir masse god mat, familiekos og kansje litt spa..[;)]
Ha en god helg jenter!!!![:D]

Vi skal ordne og styre her hjemme... Da vi dra på ferie til uka hehe... Så vaske klær og pakke hehe

Så deilig med snart helg[:)] Må bare holde ut noen timer til på jobb først[8D] Jeg er alene med barna for mannen min er offshore så i kveld skal vi spise pizza hos mine foreldre og i morgen drar jeg til Egersund (en time fra stavanger) og besøker ei venninne[:)] Kjekt å komme seg ut på litt når jeg er alene med barna så får de også noen og leke med[:)] På søndag ser jeg for meg en rolig dag og kanskje være litt med foreldrene mine for de drar på ferie 3 uker på mandag[:)]

Det samme som alltid... prøve å samle så mye energi innimellom at jeg klarer vanlige gjøremål i et hjem![8D]

Får besøk av søstern med familie til middag i dag, det blir staaas!![:D][:D]

Jeg skal jobbe Lørdag og Søndag.. Så da blir det en slapp helg her hjemme [;)]

Skal på fest. Skal leke full og drikke alkoholfri rose vin=P. Hihi. Skal heldigvis dra derfra tidlig, da sambo skal jobbe i natt, og han er skyssen min:P

Har feire så skal bare kose meg . Blir kjærestekos i kveld så får vi se hva helga bringer :) Har så lyst til å dra til syden med engang , sååå lei av å vente [:)] Ha en fin helg alle sammen !! :)

Jeg har bestilt klær for 3000 på HmOnline, og det føles altfor godt[:)][:)][:)]

ORIGINAL: tone86

Det samme som alltid... prøve å samle så mye energi innimellom at jeg klarer vanlige gjøremål i et hjem![8D]

Får besøk av søstern med familie til middag i dag, det blir staaas!![:D][:D]

Jeg og - null energi. Lei av det altså! Når blir det bedre liksom? Kanskje vi får samme kjønn [:)]
Hatt besøk både idag og igår vi, så ikveld blir det tv, pc og god mat.

Back
Topp